برگزاری برنامه‌های مشارکتی میان ستاد فهما و ادارات ارشاد استان خوزستان در دهه کرامت
برگزاري برنامه‌هاي مشارکتي ميان ستاد فهما و ادارات ارشاد استان خوزستان در دهه کرامت
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان:

برگزاری برنامه‌های مشارکتی میان ستاد فهما و ادارات ارشاد استان خوزستان در دهه کرامت

جوروند از برگزاري برنامه‌هاي مشارکتي از سوي ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ها و ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان در دهه کرامت خبر داد.
شناسه خبر : 28005 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: محمد جوروند با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان همزمان با آغاز دهه کرامت ، میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و کمک های مومنانه هستند، اظهار کرد: در این دهه بر اساس  هماهنگی های صورت گرفته و دریافت برنامه‌های ابلاغی از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، استان خوزستان نیز علاوه بر برنامه‌های ابلاغی ، برنامه‌های متنوع دیگری به فراخور ظرفیت و شرایط بومی استان در نظر گرفته است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اطلاع رسانی مناسب و ظرفیت سازی در کلیه شهرستانهای استان افزود: برنامه هایی در نظر گرفته شده است که ادارات فرهنگ و ارشاد  اسلامی شهرستان ها  با مشارکت کانون‌های مساجد نسبت به اجرایی کردن این برنامه‌ها تلاش خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه خوزستان مفتخر به دروازه تشیع و کربلای ایران بوده افزود:این سرزمین مأمن و خاستگاه شخصیت های برجسته فقهی ، علمی و ملی می‌باشد و هر ساله با آغاز دهه کرامت و میلاد سراسر نور حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت ثامن الحجج (ع) برنامه‌های پرمحتوایی اجرا و برگزار می کند.

 

جورند اضافه کرد: امسال هم با توجه به شرایط خاص و همه گیری بیماری کرونا  برنامه هایی بصورت حضوری و مجازی، متناسب آحاد جامعه خصوصاً کودکان ، نوجوان و جوانان برگزار می شود.