گرامیداشت یاد و خاطره شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی در ایام دهه کرامت
گراميداشت ياد و خاطره شهيد مقاومت حاج قاسم سليماني در ايام دهه کرامت

گرامیداشت یاد و خاطره شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی در ایام دهه کرامت

بهارلويي يکي از ويژه برنامه‌هاي انجمن اسلامي بازار و اصناف را گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي به ويژه خادم الرضا سردار شهيد حاج قاسم سليماني، شهداي سلامت، مدافعان حرم و جريان مقاومت دانست.
شناسه خبر : 27991 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

«مصطفی بهارلویی» در گفت وگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت با اشاره به برنامه های  انجمن اسلامی بازار و اصناف به مناسبت دهه کرامت گفت: اولین برنامه‌ ما برای این ایام مبارک ارسال پیامک تبریک مشترک در بین اصناف سراسر کشور در حدود یک میلیون و 600 هزار پیامک خواهد بود، همچنین آذین‌بندی بازارهای سراسر کشور با نصب پرچم و بنر و ....را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
 
نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف در ستاد بزرگداشت دهه کرامت ادامه داد: ایجاد فضای شادی وسرور و توزیع شربت و شیرینی در ایام دهه کرامت میان اصناف و بازاریان سراسر کشور،اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌ها و انجمن‌های اسلامینیز از دیگر برنامه‌های این انجمن در دهه کرامت امسال خواهد بود.
 
بهارلویی یادآور شد: مزین کردن سربرگ نامه‌های اداری به شعار سال و تبریک دهه کرامت و استفاده از ظرفیت صندوق‌های قرض الحسنه در خصوص آذین‌بندی صندوق‌ها و شرایط ویژه جهت استفاده از وام‌های قرض الحسنه برای مراجعین نیز به عنوان دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود. 
 
وی تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های ما استقرار ایستگاه‌های صلواتی با هماهنگی اتحادیه‌های صنفی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود، از طرفی دیگر تهیه بسته‌های پذیرایی و فرهنگی و توزیع در سطح آسایشگاه‌ها، مدارس، مساجد، خانواده شهدا و ... نیز در دستور کار است.
 
بهارلویی یکی دیگر از برنامه‌های این انجمن را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه سردار کریم، خادم الرضا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهدای سلامت،مدافعان حرم و جریان مقاومت در ایام دهه کرامت است، قلمداد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی اصناف یک از مهمترین برنامه‌ها استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و انتشار محتوای تولید شده در بین اصناف و بازاریان  می‌باشد که در این میان با استفاده از متخصصین موجود برنامه‎ریزی جهت تولید محتوا و انتشار آن انجام می‌شود .
 
بهارلویی در پایان متذکر شد: اجرای بسیاری از برنامه‌های اصناف و بازاریان به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در خصوص رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی،در سال 1400 دارای محدودیت است اما در حد توان نسبت به وظایفی که بر عهده اصناف و بازاریان می‌باشد، در اجرای آن کوشا خواهیم بود.

کلمات کلیدی: دهه کرامت 1400