برنامه‌های مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سطح 50 شهر و کشور جهان/فعالیت سه هزار مبلغ بومی و 100 مجمع عمومی
برنامه‌هاي مجمع جهاني اهل بيت(ع) در سطح 50 شهر و کشور جهان/فعاليت سه هزار مبلغ بومي و 100 مجمع عمومي

برنامه‌های مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سطح 50 شهر و کشور جهان/فعالیت سه هزار مبلغ بومی و 100 مجمع عمومی

حجت‌الاسلام معينيان با بيان اينکه فعاليت‌ها و تجمع‌هاي ميداني پيروان اهل‌بيت(ع) امسال به صورت حضوري برگزار نمي‌شود، گفت: ما با بيش از سه هزار مبلغ بومي، 100 مجمع عمومي و مرکزي در 50 شهر و کشور جهان در ارتباط هستيم؛ يعني محتواهاي توليد شده براي همه اين افراد در دهه کرامت ارسال شده و فعاليت مي‌کنند.
شناسه خبر : 27989 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدعلی معینیان» در گفت‌وگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه کرامت درباره برنامه‌های مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: این مجمع همچون سال‌های گذشته فعالیت‌های خود را در ایام مناسبتی و اهل‌بیتی به ویژه ایام دهه کرامت دنبال خواهد کرد اما با توجه به شرایط کرونایی که با آن مواجه هستیم، اجرای برنامه‌ها مانند سال‌های قبل نخواهد بود.

معاون امور بین‎الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) تاکید کرد: فعالیت‌ها و تجمعات میدانی پیروان اهل‌بیت(ع) امسال به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و به جای آن از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری سمینارها و نشست‌ها استفاده خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام معینیان یادآور شد: تولیدات گوناگونی در زمینه‌های فیلم و عکس تهیه و به نخبگان، اعضای مجمع و ملبغان در کشورهای مختلف ارسال شده است تا در این ایام مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: امسال کمرنگ بودن ظاهری برنامه‌های اجتماعی را با فعالیت بیشتر در فضای مجازی جبران خواهیم کرد. ما با بیش از 3 هزار مبلغ بومی و 100 مجمع عمومی و مرکزی در 50 شهر و کشور جهان در ارتباط هستیم؛ یعنی محتواهای تولید شده برای همه این افراد ارسال شده است و در این ایام مبارک مشغول به فعالیت هستند.

معاون امور بین‎الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) خاطرنشان کرد: مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) جدا از راه‌های ارتباطی که با پیروان اهل‌بیت(ع) در سایر کشورها دارد، خود نیز به طور مستقل امکاناتی در زمینه تولید محتوا از جمله شبکه تلویزیونی ثقلین، خبرگزاری ابنا، معاونت فرهنگی و … در اختیار دارد که تلاش‌هایی در زمینه ضبط و انعکاس برنامه‌ها، تولید کتاب، برگزاری سمینارها و… دارند.

کلمات کلیدی: دهه کرامت 1400