«تریبون آزاد انتخابات» به همت کانون «مشکات الرضا (ع)» در جهرم برگزار شد
«تریبون آزاد انتخابات» به همت کانون «مشکات الرضا (ع)» در جهرم برگزار شد

«تریبون آزاد انتخابات» به همت کانون «مشکات الرضا (ع)» در جهرم برگزار شد

رحیمی از برگزاری «تریبون آزاد انتخابات» به همت کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1064771 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۷

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، برنامه ها و فعالیت های مختلفی از سوی نهادها و مراکز فرهنگی در راستای جذب و تشویق مردم برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: از جمله این فعالیت ها که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم در حال انجام است، برگزاری «تریبون آزاد انتخابات» بوده که تا کنون در 2 مرحله به اجرا در آمده است.

 

وی بیان کرد: در مرحله نخست این طرح با حضور بچه های مسجد در مجموعه ورزشی «تختی» شهرستان جهرم برگزار شد که افراد و ورزشکاران حاضر در این مجموعه با حضور در تریبون آزاد به بیان دغدغه های خود در باب انتظار از رئیس جمهور آینده پرداختند.

 

رحیمی عنوان کرد: در مرحله دوم این تریبون آزاد نیز بوستان «باغ ملی» برای این منظور انتخاب شد که با استقرار تریبون در این بوستان، شهروندان به ارائه نظرات و انتظارات خود از رئیس جمهور آینده پرداختند.

 

وی با اشاره به عناوین این «تریبون آزاد»، خاطرنشان کرد: پیشنهادها و خواسته های جوانان از رئیس جمهور، ویژگی های یک رئیس جمهور خوب، مشکل اشتغال، صحبت های جوانان با رئیس جمهور آینده و... از جمله عناوین «تریبون آزاد انتخابات» کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» بوده است.

 

به گزارش شبستان، پیش از این نیز برنامه «مشق حضور» در راستای بصیرت افزایی بچه های مسجد و شهروندان برای حضور آگاهانه و حداکثری پای صندوق های رأی در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» برگزار شده بود.

پایان پیام/ 691