جشن ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می شود 
جشن ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می شود 

جشن ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می شود 

ملیحه یونس زاده گفت: قصد داریم در سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) جشن برگزار کنیم و با توجه به شرایط موجود این جشن در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.
شناسه خبر : 1064693 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۳۷

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به نزدیک بودن دهه کرامت، گفت: بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی یکی از برنامه های همیشگی کانون باب الحوائج است و بر همین اساس در نظر داریم با اجرای ویژه برنامه هایی بزرگداشت دهه کرامت را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: قصد داریم در سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) جشن برگزار کنیم و با توجه به شرایط موجود این جشن در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی بیان کرد: از آنجایی که دهه کرامت هم زمان با ایام انتخابات است بنابراین تصمیم داریم همزمان با جشن میلاد بانوی کریمه اهل بیت (ع)، جشن برای رای اولی ها نیز برگزار کنیم.


یونس زاده ابراز کرد: اجرای مولودی، سخنرانی در باب فضائل حضرت معصومه (س) و همچنین اهمیت حضور در انتخابات، بخشی از ویژه برنامه های این جشن است.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: همچنین قرار است به تعدادی از شرکت کنندگان در جشن به قید قرعه جوایزی اهدا شده و از برگزیدگان مسابقه انتخاب اصلح نیز تجلیل شود.


وی افزود: به همین منظور در آستانه دهه کرامت با کمک اعضای کانون مسجد فضاسازی و آذین بندی می شود تا به استقبال این دهه برویم.


یونس زاده اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه کرامت پخش صلوات خاصه و زیارت حضرت معصومه (س) در سالروز میلاد این بانوی کریمه از گلدسته های مسجد است و علاوه بر این نیز در نظر داریم پویش به تو از دور سلام را اجرا کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت با اشاره به نحوه اجرای این پویش، اضافه کرد: بچه های مسجد برای مشارکت در این پویش، صلوات خاصه امام رضا (ع) را قرائت کرده و کلیپی آن را در گروه مجازی کانون به اشتراک می گذارند.


 وی تاکید کرد: اکنون که در شرایط کرونایی بسر می بریم و امکان زیارت حضرت رضا (ع) از نزدیک وجود ندارد اجرای این پویش فرصتی را فراهم می آورد تا از راه دور زائر کوی امام هشتم (ع) باشیم.


یونس زاده در خاتمه عنوان کرد: ویژه برنامه های دهه کرامت با هدف ترویج فرهنگ رضوی در جامعه به ویژه در بین قشر نوجوان و جوان برگزار می‌شوند.

پایان پیام/ 586