خراسان جنوبی میزبان سومین جشنواره خوشنویسی رضوی
خراسان جنوبي ميزبان سومين جشنواره خوشنويسي رضوي
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

خراسان جنوبی میزبان سومین جشنواره خوشنویسی رضوی

نبي زاده از برگزاري سومين جشنواره خوشنويسي رضوي به ميزباني اين استان خبر داد و گفت: فراخوان اين جشنواره در دهه کرامت در اختيار هنرمندان قرار مي گيرد.
شناسه خبر : 27910 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی ، «ناصر نبی زاده» صبح امروز (۲۰ خرداد) در جلسه شورای بزرگداشت دهه کرامت خراسان جنوبی اظهار کرد: دهه کرامت بستری مناسب برای بصیرت افزایی و تعمیق هرچه بیشتر اندوخته‌های مردم نسبت به معارف اهل بیت علیهم السلام است و از دیگر سو، فرصتی مناسب برای ایجاد شور و نشاط معنوی و خلق آقار هنری و فرهنگی بر مبنای آموزه‌های دینی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از انتشار فراخوان سومین جشنواره خوشنویسی رضوی به میزبانی این استان در دهه کرامت خبر داد و گفت: این جشنواره بستر مناسبی برای تولیدات فاخر در حوزه رضوی است و با توجه به عمق ارادت هنرمندان به ساحت این امام رئوف، همه ساله آثاری زیبا و ماندگاری تولید می‌شود.

وی برگزاری محافل شاعرانه در شهرستان‌های مختلف در دهه کرامت و برپایی نمایشگاه‌های مختلف در حوزه های گرافیکی و خوشنویسی را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در فاصله زمانی میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تا میلاد امام رضا علیه السلام ذکر کرد.

نبی زاده انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را یکی از ضرورت‌ های فعلی کشور برشمرد و گفت: تولید محتوا توسط هنرمندان برای جلب مشارکت‌ حداکثری مردم در انتخابات در دستور کار قرار دارد که انتشار آن از هفته آینده در فضای مجازی انجام می شود.

همچنین «سیدعلی حسینی» رئيس اداره قرآن، عترت و نماز اداره كل آموزش و پرورش خراسان جنوبي هم بر تبیین معارف رضوی از طریق شبکه شاد تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از نواقص شبکه شاد برطرف شده است و این شبکه بستر مناسبی برای فعالیت‌های مجازی و برقراری ارتباط با دانش‌آموزان است.

کلمات کلیدی: بزرگداشت دهه کرامت