مردم باید در برابر ویروس لیبرال دموکراسی غرب واکسینه شوند
مردم باید در برابر ویروس لیبرال دموکراسی غرب واکسینه شوند

مردم باید در برابر ویروس لیبرال دموکراسی غرب واکسینه شوند

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ویروس لیبرال دموکراسی غرب از ویروس کرونا خطرناک تر است، گفت: مردم باید در برابر ویروس لیبرال دموکراسی غرب واکسینه شوند.
شناسه خبر : 1064534 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۰ خرداد) در دیدار حجت الاسلام و المسلمین اشکوری از اساتید موسسه امام خمینی(ره) با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه، اظهار کرد: آنچه که ما امروز به عنوان رفع و دفع شبهات درگیر آن هستیم یک چیز طبیعی است.

 


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آن چیزی که در گذشته تاریخ به قصور و تحمیل باطل بر می گردد باعث شده است که فرصت ها از بین برود.

 

 

آیت الله عبادی بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خون پاک شهدا و شخصیت هایی مانند شهید مطهری ها و علامه مصباح ها برای جامعه سرمایه فرهنگی، علمی و دینی گذاشتند.

 


وی افزود: مسئله روز ما این است که معوقاتی که در طول تاریخ یا در زمان معاصر داشتیم باید جبران شود.

 


امام جمعه بیرجند ابراز داشت: برای خواص تکلیف است تا برای مردمی که سطح آن ها اقتضا نمی کند که در مسائل پیچیده حق را از باطل تشخیص بدهند فی سبیل الله مهاجرت کنند و شهر به شهر و دیار به دیار سفر کنند و مردم را روشن کنند.

 


وی ادامه داد: الحمدلله مردم هم زمینه دارند و حق هم در برابر باطل آن را نابود می کند، مشکلات ما از نفاق است که مسئله پیچیده ای است که البته پیچش ها هم باز می شود.

 


رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر در مرحله سرنوشت سازی در گام دوم انقلاب قرار داریم، اظهار کرد: امروز در یک مسئله سرنوشت ساز تشکیل دولت اسلامی و سپس جامعه اسلامی و تمدن اسلامی قرار داریم که بایستی در این جهت همه ظرفیت ها پای کار بیایند.

 

وی افزود: وقتی به پشت سر نگاه می کنیم کار خیلی عظیمی انجام شده است و به تعبیر خود امام راحل این یک معجزه است و دلیل آن هم این است که استعمارگران به هیچ جامعه و کشوری اجازه چنین انقلابی را نمی دهند البته به ما هم اجازه ندادند و دست خدا بود که این کار را کرد اما کار ناتمام است، مردم شیرینی را وقتی خواهند چشید که به کمک خود مردم این مراحل مختلف انقلاب به آرمان ها نزدیک شود.

 


رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب کار خیلی مهمی شد و معجزه بود، استقرار نظام جمهوری اسلامی بر خلاف میل آنها که خودشان را کدخدای جهان می دانند ناباور بود.

 


وی افزود: در حالی که ریشه های انقلاب جهان را پر کرده است یکی از مواردی که از معضلات مسیر انقلاب است مشکلات داخلی است.

 


نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان داشت: موفقیت های اخیر جبهه های مختلف مقاومت پیروزی این انقلاب و مردم است.

 


وی ادامه داد: شکست رژیم منحوس صهیونیستی در جنگ چند روزه غزه یکی از پیروزی های شیرین اخیر بود، صهیونیست ها باید رخت خود را ببندند و از منطقه خارج شوند.

 

 

آیت الله عبادی گفت: شما باید برای حل مشکلات، معضلات و تهاجم های تبلیغاتی و روانی روشنگری کنید، این کار بسیار ارزشمندی است چون کاری با ارزش تر از گره گشایی  از کار و گره های فکری مردم نیست.

 


وی با بیان اینکه گره گشایی و تبیین مسائل برای مردم فقط مخصوص کشور ما نیست و شامل نوع بشر می شود، ادامه داد: امروز نوع بشر در تفکر لیبرال دموکراسی غرب و این غول های بیابانی گیر کرده است.

 


امام جمعه بیرجند در پایان خاطر نشان کرد: سازمان بهداشت جهانی در سطح بین المللی مسئله کرونا را مطرح کرده است، این مسئله چیزی نیست، ویروس لیبرال دموکراسی غرب از ویروس کرونا خطرناک تر است.

 


وی ادامه داد: مردم باید در برابر ویروس لیبرال دموکراسی غرب واکسینه شوند، کار شما واکسینه کردن مردم در برابر این ویروس خطرناک است، طبق حدیث نبوی اگر یک نفر به وسیله شما هدایت شود ارزش آن از همه آنچه که آفتاب بر آن می تابد بیشتر است، خدا به همه شما قوت دهد.

 

 

 

پایان پیام/ 70