چهار کانون برتر طرح فهما در استان زنجان تجلیل می شوند
چهار کانون برتر طرح فهما در استان زنجان تجلیل می شوند

چهار کانون برتر طرح فهما در استان زنجان تجلیل می شوند

حجت الاسلام یارمحمدی از برگزاری گردهمایی و تجلیل از چهار کانون فرهنگی و هنری برتر در طرح فهمای سال ۹۹ در زنجان خبر داد.
شناسه خبر : 1064339 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح فهمای سال 99 با عنوان «ایران قوی» یک رقابت سالم و سازنده در بین کانون های مساجد سراسر کشور بود که از استان زنجان نیز کانون هایی به عنوان کانون های فرهنگی و هنری برتر معرفی شدند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه طرح ایران قوی ذیل زیست‌بوم «فهما» (فرهنگ و هنر مساجد ایران) طراحی و به اجرا درآمد، افزود: این طرح در چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» و در قالب 12 رواق برگزار شد.

 

وی از برگزاری گردهمایی و تجلیل از کانون های فرهنگی و هنری برتر طرح ایران قوی در زنجان خبر داد و گفت: در این گردهمایی ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، از کانون فرهنگی و هنر شمس، کانون فرهنگی و هنری فیاض، کانون فرهنگی و هنری صراط و کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) تجلیل می شود.

 

این مقام مسئول به مشارکت فعالانه تمام کانون های فرهنگی و هنری استان زنجان در طرح فهما اشاره کرد و گفت: برخی از کانون ها فعالیت بیشتری در این طرح داشتند و موفق به کسب رتبه شدند که در گردهمایی پیشرو از کانون های برتر با اهداء لوح تقدیر و کتاب تجلیل خواهد شد.

 

 

پایان پیام/ 73