تولید سرود سرزمین ماندگار/ حضور حداکثری در انتخابات
توليد سرود سرزمين ماندگار/ حضور حداکثري در انتخابات

تولید سرود سرزمین ماندگار/ حضور حداکثری در انتخابات

سرود «سرزمين ماندگار» به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهما و با اجراي گروه سرود «مصباح المهدي» لارستان. با هدف دعوت به حضور و مشارکت حداکثري در انتخابات توليد شد.
شناسه خبر : 27867 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۶:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، سرود از جمله عرصه‌هایی است که در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور مخاطبان فراوانی داشته و از این رو بیش از 1200 گروه سرود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به مولفه‌های مختلف از جمله گام دوم انقلاب اسلامی فعالیت کرده و عمده اهتمام خود را تبیین موارد مذکور در قالب هنر  از جمله سرود تعریف کرده‌اند.

در این راستا گروه‌های سرود متعددی از سراسر ایران اسلامی با نوای بچه‌های مسجد، آرمان‌های امام راحل و انقلاب را ترویج کرده و همچنین در مناسبت‌های مختلفی که در تقویم رسمی کشور ثبت شده است فعالیت می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به تولید سرود «ایران قوی» اشاره داشت که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس با تأسی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌مرد نماد مقاومت، تولید و توسط گروهی متشکل از جوانان مسجدی با پوشش ۱۱ قوم مختلف ایرانی اجرا شد.

این گزارش می‌افزاید: با توجه به این هدف و از آنجایی که در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور هستیم سرود «سرزمین ماندگار» با مضمون دعوت همگانی به حضور و مشارکت در انتخابات به سفارش و حمایت ستاد فهما و اجرای گروه سرود «مصباح المهدی» کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) شهرستان لارستان تولید شده است.

سرود سرزمین ماندگار با عنایت به تاکیدات آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات ساخته و اجرا شده است و امید می‌رود موج همگانی را میان اقشار مختلف نسبت به حضور آحاد مردم در صحنه انتخابات رقم بزند.

گفتنی است شاعر این اثر «میلاد عرفان پور» بوده و آهنگ سازی و تنظیم به همت «محمدمهدی افتخار» صورت پذیرفته است.