اردوی جهادی کانون «منتظران نور» برای احداث منزل مسکونی خانواده محروم
اردوی جهادی کانون «منتظران نور» برای احداث منزل مسکونی خانواده محروم

اردوی جهادی کانون «منتظران نور» برای احداث منزل مسکونی خانواده محروم

نیکجو از برگزاری اردوی جهادی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برای احداث یک منزل مسکونی خانواده کم بضاعت در شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1063977 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در فعالیت های بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» علاوه بر برنامه های فرهنگی، اردوهای جهادی نیز تدوین و برنامه ریزی شده و در اولویت فعالیت ها قرار گرفته است.

 

مدیر کانون «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری تا کنون خدمات متعددی برای بهسازی و نوسازی منازل مسکونی اقشار محروم جامعه انجام داده و این مهم در برنامه های سالانه آنها قرار دارد.

 

وی با اشاره به جدیدترین برنامه جهادی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، عنوان کرد: در آخرین فعالیت جهادی که اکنون به همت بچه های مسجد در حال انجام است، یک منزل مسکونی برای خانواده محروم شهرستان جهرم احداث می شود.

 

نیکجو ادامه داد: این منزل مسکونی برای یک خانواده هفت نفره کم بضاعت در منطقه محروم شهر جهرم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در حال ساخت است.

 

وی عنوان کرد: هزینه ساخت این منزل مسکونی در مرحله اسکلت بندی و سقف بر عهده کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» بوده و امیدواریم با تامین هزینه تکمیل آن از سوی خیران، این منزل مسکونی هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اینکه برای تکمیل این منزل مسکونی نیازمند تامین هزینه 400 میلیون تومانی هستیم، اظهار کرد: از خیران شهرستان خواستار مساعدت برای تامین اعتبار احداث این منزل مسکونی هستیم.

 

نیکجو در پایان از تلاش بچه های مسجد که بدون چشم داشت در ساخت و احداث این منزل مسکونی به یاری محرومان شتافتند قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691