یادواره ۴۵ تن از شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر برگزار شد
یادواره ۴۵ تن از شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر برگزار شد

یادواره ۴۵ تن از شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر برگزار شد

قلندری از برگزاری یادواره ۴۵ تن از شهدای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و بزرگداشت نام و یاد آیت الله سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با سخنرانی حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند تهران برگزار شد.
شناسه خبر : 1063665 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و بزرگداشت نام و یادشان یعنی شریک شدن در فضیلت ثواب شهدا و باید این مسیر ادامه یابد.

 

مدیرمسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: حفظ ارزش های نظام و انقلاب وظیفه مهمی است که برعهده داریم و باید از لحظه لحظه های زندگی برای انتقال این ارزش ها به نسل جدید استفاده کنیم.

 

وی از برگزاری یادواره 45 تن از شهدای کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و بزرگداشت نام و یاد آیت الله سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: شهدای گرانقدر نیازمند برگزاری این قبیل مراسم نیستند بلکه با برگزاری این مراسم می‌خواهیم بگوییم که به یاد شهدای عزیز و والامقام هستیم.

 

قلندری گفت: امنیت امروز ما مدیون شهدا و ارزش هایی است که از جان خود گذشتن تا آرامش و امنیت در جامعه ما دنهادینه شود و امروز نه تنها وظیثفه بچه مسجدی ها بلکه وظیفه همه آحاد ملت حرکت در مسیر شهداست.

 

کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر یادآور شد: انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و تلاش برای نهادینه کردن ارزش ها در بین نسل جدید تلاشی است که در کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر اجرایی می شود و تلاش داریم تا با استفاده از فعالیت های فرهنگی و هنری در کانون آرمان های نظام را حفظ و به نسل جدید منتقل کنیم.

 

به گزارش شبستان، یادواره 45 تن از شهدای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر و بزرگداشت نام و یاد آیت‌الله سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر با سخنرانی حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند تهران و مداحی میثم داودی یکشنبه شب ( 16 خرداد) برگزار شد.

پایان پیام/ 175