نوجوان مسجدی، شهردار افتخاری شهر گرمه شد
نوجوان مسجدي، شهردار افتخاري شهر گرمه شد
مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) شهر گرمه خبر داد:

نوجوان مسجدی، شهردار افتخاری شهر گرمه شد

طرح انتخاب «شهردار افتخاري گرمه» با همفکري اهالي مسجد، از ميان دانش آموزان نخبه مسجدي اين شهر اجرا و نوجوان مسجدي شهردار افتخاري اين شهر شد.
شناسه خبر : 27808 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «رسول متین»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) گرمه با اعلام این خبر گفت: طرح انتخاب شهردار افتخاری با همکاری انجمن اسلامی دانش آموزی با شهرداری ارائه شده که  طی تفاهم نامه ای  انجام میگیرد.

 

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح از بین دانش آموزان و نوجوانان  فعال و نخبه فرهنگی و علمی که مدت یکسال شهردار مدرسه خود بودند، به عنوان شهردار افتخاری انتخاب و یک روز کاری به عنوان شهردار در دفتر وی حاضر می شوند و  در روند اجرای فعالیت ها قرارگرفته و پاسخگوی مطالبات می شوند.

 

متین همچنین اعلام کرد:  توجه شهرداری گرمه به توانمند سازی  جوانان  نوجوانان در حوزه های مختلف مدیریت شهری و بهره مندی از قابلیت ها و استعدادهای آنان در این زمینه هدف اصلی طرح شهردار افتخاری  می توان نام برد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) گرمه اعلام کرد: خوشبختانه «مبینا صدقی» عضو فعال کانون مسجد ازسوی «عباس یعقوبی» شهردار گرمه به عنوان  اولین شهردار افتخاری شهر گرمه  انتخاب و حکم خود را دریافت کرد.