«کمک مومنانه» بچه های کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» در سالروز شهادت امام صادق (ع)
«کمک مومنانه» بچه های کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» در سالروز شهادت امام صادق (ع)

«کمک مومنانه» بچه های کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» در سالروز شهادت امام صادق (ع)

پاریاو گفت: مرحله جدیدی از طرح «کمک مومنانه» با توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم به اجرا در آمد.
شناسه خبر : 1063446 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دستگیری از نیازمندان، تنها منحصر به مناسبت های خاص نیست و وظیفه همگان است تا همواره و در سایر شرایط به یاری اقشار محروم و نیازمند جامعه بشتابند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری با ندای رهبری انقلاب مبنی بر لزوم حمایت همگانی از اقشار محروم جامعه، پای کار آمده و تا کنون چند مرحله طرح «کمک مومنانه» را در راستای حمایت از خانواده های محروم و نیازمند محله به اجرا در آورده اند.

 

وی بیان کرد: در این زمینه با تهیه بسته های مواد غذایی که حاوی اقلام ضروری و مورد نیاز خانواده ها بوده است سعی شده تا بخشی از نیازهای آنان برای مدتی برطرف شود تا تسکین دهنده آلام خانواده های کم بضاعت در دوران سختی و مشقت باشد.

 

پاریاو با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در این کانون فرهنگی و هنری، عنوان کرد: در این مرحله از طرح که به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) انجام شد تعداد 50 بسته مواد غذایی تهیه و به همت بچه های مسجد میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت توزیع شد.

 

وی با اشاره به اقلام موجود در بسته های مواد غذایی، خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل، 2 بطری روغن مایع، 2 بسته ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و پنج کیلوگرم برنج بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» ادامه داد: برای تهیه هر بسته مواد غذایی 160 هزار تومان هزینه شده که به همت خیران، اهالی مسجد و نیکوکاران تامین شده است.

 

پاریاو در پایان از تلاش و همت خیران، نیکوکاران و... که در تامین هزینه تهیه بسته های مواد غذایی یاری گر بچه های مسجد بودند، قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691