«تریبون آزاد انتخابات» توسط کانون «مشکات الرضا (ع)» در جهرم برگزار می شود
«تریبون آزاد انتخابات» توسط کانون «مشکات الرضا (ع)» در جهرم برگزار می شود

«تریبون آزاد انتخابات» توسط کانون «مشکات الرضا (ع)» در جهرم برگزار می شود

رحیمی از برگزاری «تریبون آزاد انتخابات» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1063315 تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا و به منظور مشارکت پر شور و همگانی مردم در این عرصه مهم و تاریخی، لزوم تشویق و ترغیب جامعه از سوی افراد و گروه های مختلف ضروری و یک امر مهم محسوب می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» افزود: این کانون فرهنگی و هنری نیز در راستای وظایف ذاتی خود در تقویت آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی در این عرصه گام نهاده و در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت است.

 

وی بیان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی از جمله فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در ایام انتخابات بوده که با دعوت از کارشناسان مسائل سیاسی این مهم در حال انجام است.

 

رحیمی برگزاری «تریبون آزاد» را از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در ایام انتخابات عنوان کرد و گفت: در این برنامه سعی بر آن شده تا با حضور در جمع مردم به مسئله انتخابات پرداخته شود.

 

وی با اشاره به عناوین این «تریبون آزاد»، خاطرنشان کرد: پیشنهادها و خواسته های جوانان از رئیس جمهور، ویژگی های یک رئیس جمهور خوب، مشکل اشتغال، صحبت های جوانان با رئیس جمهور آینده و... از جمله عناوین «تریبون آزاد انتخابات» کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» با اشاره به اینکه این برنامه قرار است در مجموعه ورزشی «تختی» شهرستان جهرم برگزار شود، عنوان کرد: این «تریبون آزاد» از ساعت 9 شب روز یکشنبه 16 خرداد برگزار می شود.

 

رحیمی در پایان از عموم شهروندان برای شرکت در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک دعوت کرد.

 

به گزارش شبستان، پیش از این نیز برنامه «مشق حضور» در راستای بصیرت افزایی بچه های مسجد و شهروندان برای حضور آگاهانه و حداکثری پای صندوق های رأی در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» برگزار شده بود.

 

پایان پیام/ 691