اجرای طرح توزیع نان صلواتی در سالروز شهادت امام صادق (ع)
اجرای طرح توزیع نان صلواتی در سالروز شهادت امام صادق (ع)

اجرای طرح توزیع نان صلواتی در سالروز شهادت امام صادق (ع)

سهیلا بهادری گفت:  هم زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و در تداوم رزمایش مواسات و همدلی، طرح توزیع نان صلواتی اجرا می شود.
شناسه خبر : 1063318 تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و در تداوم رزمایش مواسات و همدلی، طرح توزیع نان صلواتی اجرا می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در همین راستا قرار است ۵۰۰ قرص نان در بین خانوارهای نیازمند به صورت رایگان توزیع شود.


وی بیان کرد: به دلیل شرایط کرونایی قرص های نان با توجه به تعداد خانوارهای نیازمند بسته بندی شده و سپس در بین آنها توزیع می شوند.


بهادری ابراز کرد: علاوه بر این طرح توزیع گوشت قربانی نیز اجرا می شود و بر همین اساس ۳ راس گوسفند ذبح شده و گوشت های قربانی پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند با اولویت نیازمندان محله توزیع می شوند.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: این طرح ها با تاسی از سیره اهل بیت (ع) و با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا می شود.

 

وی با بیان این مطلب که بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی همواره در دستور کار فعالیت های کانون قرار داشته است، اظهار کرد: قصد داریم کاروان عزاداری همراه با مداحی را راه اندازی کنیم، از برنامه های این کاروان مداحی و سخنرانی است.


بهادری در خاتمه عنوان کرد: ختم صلوات و ختم قرآن کریم به نیابت از شهدا از دیگر ویژه برنامه های مناسبتی بزرگداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است.

پایان پیام/ 586