مسابقه «در سایه آفتاب» به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود
مسابقه «در سايه آفتاب» به مناسبت سالگرد ارتحال امام خميني(ره) برگزار مي‌شود
مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه‌‌ای ستاد فهما خبر داد؛

مسابقه «در سایه آفتاب» به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

نيازي از برگزاري مسابقه کتابخواني «در سايه آفتاب» به همت ستاد فهما و به مناسبت سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در بستر فضاي مجازي خبر داد.
شناسه خبر : 27758 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۰۴

«نرگس نیازی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: به منظور معرفت‌افزایی نسبت به سیره امام راحل و همچنین آشنا کردن نسل جوان عضو در خانواده بزرگ کانون‌های مساجد، فعالیت‌های متعددی طراحی شده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مسابقات کتابخوانی اشاره داشت.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه‌‌ای ستاد فهماادامه داد: در این راستا و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به ترویج فرهنگ مطالعه و توسعه آن میان اقشار مختلف، ستاد فهما اقدام به برگزاری مسابقه‌‌ای از فصول 7 و 8 کتاب «در سایه آفتاب» نوشته «محمدحسن رحیمیان» کرده است.

وی افزود: این مسابقه 14 خرداد در بستر فضای مجازی برگزار شده و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌توانند با پاسخ به 10 سوال در این مسابقه شرکت کنند.

نیازی تصریح کرد: ستاد فهما هرساله برنامه‌های متعددی را به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دستور کار داشت که این مهم زیر سایه شیوع کرونا در دوسال اخیر عمدتا در بستر فضای مجازی نمود یافته است؛ با این وجود نه تنها از کمیت و کیفیت برنامه‌ها کاسته نشده است بلکه اعضای کانون‌ها با حضور در سامانه بچه‌های مسجد حضور پررنگی را به منظور شرکت در دوره ها و مسابقات مختلف دارند.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه‌‌ای ستاد فهما در پایان گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به صفحه اینستاگرام بچه‌های مسجد به آدرس ذیل مراجعه کنند:

https://instagram.com/bachehayemasjed.fahma?utm_medium=copy_link