بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی در بحث دهه کرامت همکاری دارند
بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی در بحث دهه کرامت همکاری دارند

بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی در بحث دهه کرامت همکاری دارند

دهقانی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی در بحث دهه کرامت همکاری دارند، گفت: مصوبات کمیته های هشت گانه با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و همچنین استاندار فارس بررسی می شود.
شناسه خبر : 1061829 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی دهقانی»، امروز (دوشنبه 10 خرداد) در جلسه کمیته هماهنگی تبلیغ در مراسم فرهنگی و مذهبی ستاد دهه کرامت استان فارس که به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد، گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور متولی برگزاری جشن های دهه کرامت است و استان ها هم دبیران اجرایی این جشن ها در استان خود هستند اما سه استانی که میزبان حرم های اهل بیت (ع) هستند این حرم ها به عنوان محور محسوب می شوند.

نماینده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در ستاد دهه کرامت استان با اشاره به اینکه مطالب هر جلسه صورت جلسه می شود، افزود: بیش از 30 دستگاه اجرایی در بحث دهه کرامت همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه برای بهتر شدن هماهنگی ها هشت کمیته تعریف شد که کمیته «هماهنگی تبلیغ در مراسم فرهنگی و مذهبی» یکی از این کمیته هاست، افزود: این کمیته هفتمین کمیته هست که تشکیل شده و مصوباتی داشته است که مصوبات از طریق استانداری به دستگاه های اجرایی ارائه می شود.

دهقانی با یادآوری این مطلب که برگزاری برنامه ها با هماهنگی های بیشتر باعث می شود بازخورد خوب و وسیع تری شکل گیرد، افزود: مصوبات کمیته های هشت گانه با حضور آیت الله «لطف الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در فارس، امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و همچنین «عنایت الله رحیمی»، استاندار فارس بررسی می شود.

پایان پیام/ 130