جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد به اهداف خود رسید
جشنواره ملي فيلم کوتاه طنين مسجد به اهداف خود رسيد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد به اهداف خود رسید

کشميري به استقبال هنرمندان از جشنواره ملي فيلم کوتاه طنين مسجد اشاره کرد و گفت: دست اندرکاران برگزاري اين جشنواره توانستند به اهدافي که در اين جشنواره در نظر گرفته شده بود برسند.
شناسه خبر : 27652 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «عادله کشمیری» عصر (پنجشنبه 6 خرداد) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مسجد اظهار کرد: شرایط کرونایی کشور این اجازه را داد که بیش از یک سال درب تالار فخرالدین اسعد گرگانی باز شد و شاهد برگزاری اختتامیه جشنواره طنین مسجد باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: جشنواره طنین مسجد با همت کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمان (عجل الله تعالی) مطهری گرگان برگزار شد، در ایام اپیدمی کرونا بیش از یک هزار اثر به این جشنواره رسیده و این مهم جای خرسندی دارد.

 

کشمیری یادآور شد: به نظر می رسد که دست اندرکاران برگزاری این جشنواره توانستند به اهدافی که در این جشنواره در نظر گرفته بودند برسند.

 

وی افزود: تولیدات زیادی در حوزه سبک اسلامی ایرانی در این جشنواره ارسال شد، هدف ما این بود که بتوانیم حوزه فیلمسازی را از طریق تربیت و آموزش هنرمندان متعهد و تولید محتوای دینی بسط و گسترش دهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان متذکر شد: از همکاران خود در مجموعه کانون فرهنگی و هنری مساجد که در برگزاری این جشنواره پرتلاش بودند قدردانی می کنم، سینما و یا فیلم موثرتر از هر هنر دیگری بر مخاطبان اثر می گذارد و فراگیرتر از دیگر هنرها است.

 

کشمیری با بیان اینکه آثار رسیده به این جشنواره معنا گرا و با ارزش های متعالی دینی رقم خورده است، متذکر شد: انسان به دنبال جاودانگی است و هنرمندان این حس را بیش از هر کسی دیگری درک و آن را به تصویر کشیدند.