حمایت از برگزیدگان جشنواره طنین مسجد زمینه‌ساز تولید آثار فاخر می‌شود
حمايت از برگزيدگان جشنواره طنين مسجد زمينه‌ساز توليد آثار فاخر مي‌شود
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛

حمایت از برگزیدگان جشنواره طنین مسجد زمینه‌ساز تولید آثار فاخر می‌شود

منتظري در جريان برگزاري آيين اختتاميه چهارمين جشنواره فيلم کوتاه «طنين مسجد» اظهار کرد: حمايت از برگزيدگان اين جشنواره زمينه‌ساز توليد آثار فاخر مي‌شود.
شناسه خبر : 27614 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» عصر امروز پنج‌شنبه 6 خرداد در استان گلستان برگزار شد.

«غلامرضا منتظری» در این آیین طی سخنانی با بیان اینکه وقتی سخن از فرهنگ می‌شود، صحبت از رشد و تعالی یک جامعه است، اظهار کرد: فرهنگ راهنمای انسان‌ها در دوراهی حق و باطل است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خداوند معجزه خود را از جنس فرهنگ آفرید و در قرآن کریم به قلم قسم یاد می‌کند که حامل پیام فرهنگی است؛ رسول مکرم اسلام نیز در نخستین اقدامات خود بنای فرهنگی را پایه گذاری می‌کند و نخستین دانشگاه فرهنگی یعنی مسجد را تاسیس می‌کند که ورودی آن برای همه آزاد بود و به یک مکان علمی و معنوی تبدیل شد.

وی در بخش دیگری از مباحث خود با بیان اینکه روش‌های جذاب برای استقبال از مسجد از اهمیت برخوردار است، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این مسیر تاسیس شد.

منتظری با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد افزود: برگزار کنندگان این رخداد ارزشمند نباید به وضع موجود قانع شوند واگرنه این رضایت سرآغاز توقف خواهد شد، این جشنواره را باید بهانه‌ای برای شناسایی استعدادها قرار داده وسپس در راستای استخراج و شکوفایی آنها اقدام کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزیدگان این جشنواره باید در کارگا‌ه‌های آموزشی تقویت شوند تا بتوانند آثار فاخرتری تولید کنند و از سویی دیگر باید حمایت‌ها از شرکت‌کنندگان در این جشنواره افزایش یابد.