جشنواره فیلم کوتاه طنین نمونه‌ای از رویش استعدادهای مسجدی در گام دوم انقلاب اسلامی است
جشنواره فيلم کوتاه طنين نمونه‌اي از رويش استعدادهاي مسجدي در گام دوم انقلاب اسلامي است
معاون فرهنگی هنری ستاد فهما؛

جشنواره فیلم کوتاه طنین نمونه‌ای از رویش استعدادهای مسجدی در گام دوم انقلاب اسلامی است

سعادتي در آيين اختتاميه چهارمين جشنواره فيلم کوتاه طنين مسجد، اظهار کرد: اين جشنواره نمونه‌اي از رويش استعدادهاي مسجدي در گام دوم انقلاب اسلامي است.
شناسه خبر : 27613 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» عصر پنج‌شنبه 6 خرداد در استان گلستان برگزار شد.
«سعید سعادتی» در این آیین طی سخنانی اظهار کرد: اگر نسل اول و دوم انقلاب اسلامی مفتخر به این هستند که حرکت‌های هنری انقلاب از مسجد الجواد تهران شروع شد، امروز در گام دوم انقلاب اسلامی افتخار داریم که بار دیگر این رویش‌ها از مساجد شکوفا شود و این جشنواره نمونه‌ای از تحقق آن است.

معاون فرهنگی هنری ستاد فهما با بیان اینکه کانون‌های مساجد در عرصه‌های مختلفی فعالیت دارند، افزود: ١٢ هزار کتابدار در  25 هزار کانون فرهنگی و هنری مسجد در سطح کشور فعالیت می کنند و سرود، فیلم سازی، هنرهای تجسمی تنها بخشی از فعالیت‌های کانون ها در سراسر کشور است و امروز با حمایت های دولت شاهد افزایش 60 درصدی اعتبارات این نهاد مردمی و خودجوش هستیم.

سعادتی افزود: امیدواریم که جشنواره طنین مسجد به محلی برای رویش فیلم‌سازان توانمند و ارزشی در کشور تبدیل شود، این جشنواره سبب شد تا بتوانیم از استعدادهای خود در حوزه فیلم‌سازی در شهر و روستا استفاده کنیم؛ به هر صورت ورود نسل جوان به این عرصه بسیار امیدآفرین است و درخشندگی در عصر آینده سینما خواهیم داشت.


معاون فرهنگی هنری ستاد فهما تصریح کرد: پیوند نسل جوان و پیشکسوتان یکی از مهمترین رویدادهایی است که در جشنواره طنین مسجد رقم خورده است و امروز مفتخر به آن هستیم که در قالب این جشنواره توانستیم از استعدادهای شهر و روستا که در گذشته نادیده گرفته می‌شد استفاده کنیم و در مسیر شکوفایی آن قدم برداریم.


سعادتی در پایان اظهار کرد: امیدواریم بخش بین الملل جشنواره طنین مسجد راه‌اندازی شود، ما به دنبال توانمندسازی، آموزش، استعدادیابی و حمایت از فلیمسازان مسجدی هستیم.

کلمات کلیدی: طنين مسجد سعيد سعادتي