جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد سال آینده و با سه زبان به عرصه بین‌الملل ورود می‌کند
جشنواره فيلم کوتاه طنين مسجد سال آينده و با سه زبان به عرصه بين‌الملل ورود مي‌کند
رئیس ستاد فهما؛

جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد سال آینده و با سه زبان به عرصه بین‌الملل ورود می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني در پيامي ويدئويي به آيين اختتاميه جشنواره فيلم کوتاه طنين مسجد، از ورود اين جشنواره به عرصه بين‌المللي و به سه زبان فارسي، عربي و انگليسي از سال آينده خبر داد.
شناسه خبر : 27612 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» عصر امروز پنج‌شنبه 6 خرداد ماه در استان گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» طی پیام ویدئویی به اختتامیه این جشنواره، ضمن تقدیر از برگزاری چهارمین سال برگزاری جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد، ابراز امیدواری کرد که این جشنواره سال آینده با رشد و ارتقای مضاعفی مواجه شده و در عرصه بین‌المللی و با اضافه شدن دو زبان انگلیسی و عربی فعالیت کند چراکه بسیاری از بچه‌های مسجد در نقاط مختلف جهان علافه‌مند به تولید فیلم کوتاه و ارتباط با جشنواره هستند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: امسال دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد آثار بیشتری را نسبت به سال ‌گذشته دریافت کرد که جای تقدیر دارد، در این مجال از هیات داوران و اساتید حاضر «جهانگیر الماسی»، «فرهاد قائمیان»، «انسیه شاه حسینی»، «الله قلی نظری»، «مسعود امامی» قدردانی می کنم.

وی در پایان اظهار کرد: وعده ما سال آینده با حضور جشنواره طنین مسجد در عرصه بین المللی و با سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و در رشته‌های مختلف خواهد بود.