اجرای پویش «نذر شیر خشک» در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم
اجرای پویش «نذر شیر خشک» در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم

اجرای پویش «نذر شیر خشک» در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم

رحیمی گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم، پویش «نذر شیر خشک» به یاد شهید ۶ ماهه کربلا به اجرا در آمد.
شناسه خبر : 1060601 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۵۹

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان، چندین مرحله توزیع بسته های غذایی در بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» صورت گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» افزود: پویش «نذر شیر خشک» نیز از جمله طرح های این کانون فرهنگی و هنری بوده که با هدف کمک به خانواده هایی که فرزند شیر خواره داشته و توانایی تامین شیر خشک را ندارند اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینه این طرح به نیت شهید 6 ماهه کربلا حضرت علی اصغر (ع) به اجرا در آمده است، عنوان کرد: در راستای این طرح، تعداد 12 بسته شیر خشک خریداری و میان خانواده های گروه هدف توزیع شده است.

 

رحیمی با اشاره به خدمات بچه های مسجد در ایام شیوع بیماری کرونا، عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و در راستای اهداف خیرخواهانه فعالیت هایی در بین جامعه هدف با همکاری بچه های مسجد و خیران انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع موادغذایی، بهداشتی، تامین بخشی از هزینه درمان بیماران، تهیه قسمتی از جهیزیه زوجین و تجهیزات پزشکی از جمله این فعالیت ها به شمار می رود که این اقدامات با کمک خیران برنامه ریزی و انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» با اشاره به اجرای آخرین مرحله از طرح «کمک مومنانه» در ماه رمضان نیز گفت: این مرحله از طرح «کمک مومنانه» با هدف حمایت و کمک به اقشار کم بضاعت جامعه با تهیه 70 بسته مواد غذایی در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است.

 

وی به اقلام تهیه شده در این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: بسته های مواد غذایی در این طرح شامل اقلام ضروری خانواده ها از جمله برنج، حبوبات و... بوده که به همت خیران و اهالی مسجد تهیه شده است.

 

رحیمی با قدردانی از حمایت خیران و نیکوکاران در تهیه بسته های معیشتی و مواد غذایی در ماه رمضان، عنوان کرد: بسته های تهیه شده در این طرح به همت بچه های مسجد میان خانواده های نیازمند در چند روستای بخش مرکزی جهرم توزیع شده است.

 

پایان پیام/ 691