برنامه هیات داوران در اختتامیه جشنواره طنین مسجد/از دیدار با نماینده ولی فقیه استان گلستان تا تجلیل از کادر درمان
برنامه هيات داوران در اختتاميه جشنواره طنين مسجد/از ديدار با نماينده ولي فقيه استان گلستان تا تجليل از کادر درمان

برنامه هیات داوران در اختتامیه جشنواره طنین مسجد/از دیدار با نماینده ولی فقیه استان گلستان تا تجلیل از کادر درمان

هيات داوران چهارمين جشنواره فيلم کوتاه طنين مسجد در حاشيه برگزاري سلسله برنامه‌هاي اختتاميه اين جشنواره با نماينده ولي فقيه در استان گلستان ديدار کرده و در ادامه از کادر درمان بيمارستان صياد شيرازي تجليل به عمل مي آورند.
شناسه خبر : 27577 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد، پنج‌شنبه 6 خرداد در استان گلستان با معرفی برگزیدگان بخش‌ها و رشته‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.

این جشنواره که از دوم خرداد و همزمان با روزهای پایانی خود، نشست‌های مجازی متعددی را در بستر لایو اینستاگرام با حضور داوران جشنواره از جمله «فرهاد قائمیان»، «انسیه شاه‌حسینی»، «حسن قهرمانی»، «جهانگیر الماسی»، «الله قلی نظری»، «مسعود امامی» برگزار کرد، طی دو روز 6 و 7 خرداد میزبان داوران جشنواره در استان گلستان خواهد بود.

بر پایه این گزارش داوران جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد امروز چهارشنبه با ورود به استان گلستان بر مزار شهدای گلگون‌کفن گرگان حاضر شده و با قرائت فاتحه ادای احترام کرده و یاد آن دلاوران را زنده کردند.


همچنین داوران جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد در ادامه برنامه‌های روز چهارشنبه با آیت الله مفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار به عمل آورده و در بخش پایانی در نشستی با حضور دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد از ستاد فهما از جمله «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به تشریح فعالیت‌ها و عملکرد جشنواره پرداختند.


این گزارش می‌افزاید: پنج شنبه 6 خرداد همزمان با آیین اختتامیه این جشنواره «انسیه شاه حسینی» با حضور در برنامه تلویزیونی زنده صدا و سیمای استان گلستان در رابطه با جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد و تاثیر برگزاری این رویداد به ارایه نظرات خود می پردازد.

همچنین در ادامه هیات داوری با حضور در بیمارستان صیاد از کادر درمان این مجموعه تقدیر خواهند کرد.

روز پنج شنبه 6 خرداد همچنین دوره آموزشی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، ویژه شرکت کنندگان در جشنواره برگزار شده و در بخش پایانی آیین اختتامیه جشنواره طنین مسجد از ساعت 18 برپا می شود که این آیین در بستر اینستاگرام و آپارات قابل دریافت است. ضمن اینکه آیین اختتامیه به صورت زنده از شبکه گلستان نیز پخش می شود.

گفتنی است پس از آیین اختتامیه «جهانگیر الماسی» و «فرهاد قائمیان» از داوران این جشنواره با حضور در صدا و سیمای استان گلستان به بیان دیدگاه خود نسبت به حشنواره طنین مسجد می پردازند.