«دیدن این فیلم جرم است» در کانون «دوستان آسمانی» اکران شد
«دیدن این فیلم جرم است» در کانون «دوستان آسمانی» اکران شد

«دیدن این فیلم جرم است» در کانون «دوستان آسمانی» اکران شد

گواهیان از اکران فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1060364 تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه اکران فیلم «دیدن این فیلم جرم است» توسط کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ویژه بچه های مسجد، نمازگزاران و اعضای کانون انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این فیلم که به کارگردانی «رضا زهتابچیان» و تهیه کنندگی «محمدرضا شفاه» است و بازیگرانی همچون «امیر آقایی»، «لیندا کیانی»، «حسین پاکدل»، «محمود پاک نیت» و «مهدی زمین پرداز» در آن به ایفای نقش می کنند.

 

وی بیان کرد: این فیلم با موضوع درام سیاسی، بحث برانگیزترین فیلم جشنواره سی و هفتم بوده که پس از 2 سال توقیف به سینماها آمد.

 

گواهیان به اهداف اکران این فیلم اشاره کرد و گفت: آشنایی و آگاهی بچه های مسجد از تحولات فکری و سیاسی جناح ها و گروه های مختلف از جمله اهداف اکران «دیدن این فیلم جرم است» بوده است.

 

وی با اشاره به استقبال بچه های مسجد از پخش این فیلم سینمایی، عنوان کرد: این برنامه اکران، سه شنبه چهارم خردادماه و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خاطرنشان کرد: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در محیط باز کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به اکران در آمده است.

 

به گزارش شبستان، «دیدن این فیلم جرم است» محصول حوزه هنری و دومین فیلم تولیدشده در باشگاه فیلم «سوره» و سیاسی ترین فیلم دهه 90 است که پس از اکران در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر با واکنش‌های گسترده و متفاوتی روبرو شده و بیش از یک سال نیز به طور غیرقانونی به محاق توقیف رفت.

 

پایان پیام/ 691