جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد فرصتی برای ترویج سبک زندگی اسلامی است
جشنواره فيلم کوتاه طنين مسجد فرصتي براي ترويج سبک زندگي اسلامي است

جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد فرصتی برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

نظري، با بيان اينکه جشنواره فيلم کوتاه «طنين مسجد» بسياري از آموزه‌هاي ديني را بر اساس تفکري عميق به مخاطب معرفي مي‌کند، اظهار کرد: اين جشنواره فرصتي براي ترويج سبک زندگي اسلامي است.
شناسه خبر : 27436 تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

«الله‌قلی نظری» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به جایگاه رفیع مسجد در فرهنگ و تاریخ اسلام گفت: مسجد همواره محل حضور فعالیت‌های مهم از صدر اسلام تاکنون بوده است؛ بنابراین ارایه برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی هنری از دریچه مسجد منجر به شکل‌گیری و ارایه آثاری می‌شود که مبتنی بر ارزش‌ها و ویژگی‌های این مکان مقدس است.

داور چهارمین دوره از جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد» در ادامه ابراز امیدواری کرد که از گذرگاه این رویداد هنری مبتنی بر مسجد، اعضای کانون‌ها بتوانند در عرصه فیلم‌سازی رشد و ارتقا یابند و از سوی دیگر با استفاده از ساخت فیلم در نشر ارزش‌های دینی نقش آفرین باشند.

وی گفت: جشنواره طنین مسجد، فرصتی برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین سبک زندگی اسلامی است، به ویژه آنکه آثار ارسالی در دوره چهارم از نظر کمی و کیفی ارتقای قابل توجهی داشتند؛ تصور می‌کنم این مسیر منجر به تربیت فیلم‌سازان حرفه‌ای از خانواده بزرگ کانون‌های مساجد در آینده پیش رو شود، چراکه این جشنواره به دور از هرگونه شعار، دین را از منظری متفکرانه در قالب فیلم به مخاطب ارایه می کند.