برگزاری قرائت دعای وداع با ماه مبارک رمضان در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم
برگزاری قرائت دعای وداع با ماه مبارک رمضان در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

برگزاری قرائت دعای وداع با ماه مبارک رمضان در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: مراسم وداع با ماه مبارک رمضان با حضور نماز گزاران و اهالی مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1056062 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۲

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با روزهای پایانی ماه رحمت الهی، آئین وداع با ماه مبارک رمضان ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت پس از نماز ظهر و عصر در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد الزهرا (س) جهرم برگزار شد.

 
مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: قرائت دعای وداع ماه مبارک رمضان، با نوای حجت الاسلام «محمد شیرزادی» از جمله بخش های این مراسم بوده است.
 
 
وی با اشاره به اینکه با پایان ماه مبارک رمضان می توان پیامدهای معنوی رمضان را در ماه های دیگر نیز حفظ کرد، اظهار داشت: وداع با ماه رمضان، هرگز به معنای وداع با ویژگی های ارزشمند این ماه نیست.
 
 
حضوری رعایت شیوه نامه های بهداشتی را از جمله اصولی دانست که همواره با شیوع بیماری کرونا در این کانون فرهنگی و هنری مورد تاکید بوده و در این مراسم نیز از سوی شرکت کنندگان و اعضای کانون به خوبی رعایت شده است.
 
 
مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان نیز از بچه های مسجد، اعضای کانون، هیئت امنا و پایگاه بسیج، که در طول ماه مبارک رمضان در برگزاری برنامه ها و مراسم این ماه همت داشته اند قدردانی کرد.
 

پایان پیام/ 691