نماز عید فطر در حیاط مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر برگزار می‌شود
نماز عید فطر در حیاط مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر برگزار می‌شود

نماز عید فطر در حیاط مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام اسدی گفت: نماز عید فطر در فضای باز و حیاط مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1056075 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۵۸

حجت‌الاسلام«مرتضی اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش عید فطر اظهار کرد: نماز عبادی، سیاسی و الهی عید سعید فطر در فضای باز مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر اقامه خواهد شد.

 

امام جماعت مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر با بیان اینکه نماز عید فطر رأس ساعت هشت صبح اقامه می‌شود افزود: از مومنین انتظار داریم برای هرچه باشکوه‌‌تر برگزار کردن این آیین الهی، طبق مصوبات کرونا عمل کنند.

 

وی با بیان اینکه شهروندان برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتما ماسک و وسایل شخصی موردنیاز همانند سجاده، مهر و تسبیح به همراه داشته باشند گفت: افراد با بیماری‌های زمینه‌ای و علائم بیماری از حضور در نماز پرهیز کنند.

 

حجت‌الاسلام اسدی با قدردانی از مردم روزه‌دار ضیابر در برپایی مراسم شب‌های قدر با شیوه‌نامه‌های بهداشتی تصریح کرد: تمامی اقدامات و برگزاری اجتماعات تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است و تجمعات مذهبی نیز با رعایت موازین بهداشتی صورت می‌گیرد.

 

امام جماعت مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر با اشاره به این موضوع که عید فطر عید بزرگی است خاطرنشان کرد: عیدی که در آن به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی دو رکعت نماز جماعت خوانده می‌شود که نشانه قبولی اعمال است سعی کنیم تا همگی بعد از ماه رمضان همان حالت معنوی که توانسته‌ایم به دست بیاوریم  را برای خود در طول سال حفظ کنیم.

پایان پیام/ 526