تاکنون 517 مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد استان فارس صادر شده است
تاکنون 517 مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد استان فارس صادر شده است

تاکنون 517 مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد استان فارس صادر شده است

حجت الاسلام امیدی گفت: بیش از یک هزار و 200 کانون در سطح استان فارس فعالیت دارد که البته برخی کانون ها با مرکزیت شهرستان لارستان به عنوان ستاد جنوب فارس فعالیت دارند و تاکنون 517 مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد استان صادر شده است.
شناسه خبر : 1055245 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (دوشنبه 20 اردیبهشت) در جلسه رابطین کانون های مساجد در اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان فارس گفت: بیش از یک هزار و 200 کانون در سطح استان فارس فعالیت دارد که البته برخی کانون ها با مرکزیت شهرستان لارستان به عنوان ستاد جنوب فارس فعالیت دارند و تاکنون 517 مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد استان صادر شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با تاکید بر اینکه مساجد به عنوان مردمی ترین نهاد مردمی ایفای نقش می کنند، افزود: فعالان و اصحاب مساجد به صورت خودجوش و هماهنگ با افراز موثر و معتمد محل فعالیت خود را انجام می دهند.

وی، صدور مجوز الکترونیکی کانون ها و توجه به سامانه «بچه های مسجد» را از مهمترین امور دانست و گفت: در این خصوص همکاران ما در ستاد هماهنگی استان 2 سال است که تلاش می کنند و تاکنون توانسته اند با همکاری رابطان کانونی در حدود نیمی از مجوز کانون ها را اخذ کنند.

حجت الاسلام امیدی پیگیری رفع مشکلات کانون ها، پیگیری فرم های تغییرات کانون ها به ویژه در مورد مدیران کانون ها و تاسیس کانون در مساجد های فاقد کانون را از دیگر اموری دانست که توسط رابطین کانون های مساجد در اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان باید پیگیری شود.

خاطرنشان می شود، در این جلسه رابطین کانون های مساجد در اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

پایان پیام/ 130