اقامه نماز عید فطر در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع)/تبیین شاخصه‌های انتخاب اصلح برای مسجدی‌ها
اقامه نماز عید فطر در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع)/تبیین شاخصه‌های انتخاب اصلح برای مسجدی‌ها

اقامه نماز عید فطر در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع)/تبیین شاخصه‌های انتخاب اصلح برای مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی با بیان اینکه نماز عید فطر در روز پنج‌شنبه در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود، گفت: سخنرانی انتخاباتی شخصیت‌ها در این مسجد نیز طی روزهای مانده به انتخابات ریاست جمهوری صورت می‌گیرد.
شناسه خبر : 1054992 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۳۵

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد طباطبایی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برنامه های نماز جماعت، سخنرانی مذهبی، تفسیر و جزءخوانی قرآن کریم را در ماه رمضان برگزار می کند، اظهار کرد: مراسم احیای شب های قدر و مناجات خوانی در شب های ماه نیز به خوبی برگزار شد و هر شب افطاری ساده میان نمازگزاران توزیع می شود.

 

امام جماعت مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) (واقع در تهران، خیابان شهید سعیدی، روبروی خیابان ارجمندی راد) افزود: توزیع سبد کالا و افطاری و غذای گرم میان خانواده های نیازمند به صورت مستمر به همت خیریه شهید آیت الله سعیدی این مسجد در ماه رمضان همسو با رزمایش مواسات و همدلی انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: مراسم ساگرد درگذشت آیت الله سید مهدی طباطبایی از یاران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و نماینده فقید مجلس شورای اسلامی و استاد اخلاق همراه با اجرای پویش ختم قرآن به نیت امام جماعت سابق مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) با حضور گروه های مختلف مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مسجد برگزار شد.

 

طباطبایی در ادامه با بیان اینکه نماز عید فطر در روز پنجشنبه در مسجد حضرت موسی بن  جعفر(ع) برگزار می شود، گفت: پایگاه بسیج مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) و گروه دینی و فرهنگی اوقات مسئولیت رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را در زمان برگزاری این مراسم در صبح روز عید فطر بر عهده دارند.

 

وی با بیان اینکه مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) همیشه جزو مساجد بسیار موفق و فعال در حوزه انتخابات و جزو شعب اخذ رای نیز بوده است، خاطرنشان کرد: سخنرانی انتخاباتی شخصیت های سیاسی و اقتصادی در این مسجد نیز طی روزهای مانده به انتخابات ریاست جمهوری صورت می گیرد تا شور انتخاباتی مردم با شعور سیاسی همراه شود و شاهد انتخاب شخصیتی کارآمد و منطبق با شاخص هایی که مقام معظم رهبری در سال جاری درباره رئیس جمهور اصلح فرمودند، باشیم.

 

 

پایان پیام/ 397