توزیع بسته های بهداشتی میان بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»
توزیع بسته های بهداشتی میان بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

توزیع بسته های بهداشتی میان بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از توزیع بسته های بهداشتی به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» میان بچه های مسجد و عضو این کانون خبر داد.
شناسه خبر : 1054930 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به سلامت بچه های مسجد از جمله تاکیدات و ضرورت هایی است که به عنوان اولویت در برنامه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مورد توجه قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در شرایطی که بیماری کرونا جامعه را درگیر خود کرده، رعایت مسائل بهداشتی از سوی شهروندان زمینه را برای پیشگیری از شیوع بیماری هموار می کند.

 

وی بیان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک از جمله کارهای ساده ای است که انجام آن موجب پیشگیری از شیوع بیماری می شود که در این زمینه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» این مهم به خوبی اجرایی شده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه از سوی این کانون فرهنگی و هنری، تهیه بسته های بهداشتی ویژه بچه های مسجد به اجرا در آمده است، عنوان کرد: تهیه، آماده سازی و توزیع بسته ها توسط بچه های مسجد انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این بسته ها حاوی مواد ضدعفونی کننده است، خاطرنشان کرد: محلول های ضدعفونی دست و... در این بسته ها قرار داده شده و در اختیار بچه های مسجد قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم گفت: برای هر کدام از گروه های سنی این کانون فرهنگی و هنری بسته های بهداشتی در نظر گرفته شده و بچه های مسجد پس از نماز مغرب و عشا می توانند جهت تهیه بسته ها به افراد مسئول مراجعه کنند.

پایان پیام/ 691