تلاش بچه های مسجد در کانون «شهید رحمانیان» جهرم با اجرای طرح های مختلف محرومیت زدایی
تلاش بچه های مسجد در کانون «شهید رحمانیان» جهرم با اجرای طرح های مختلف محرومیت زدایی

تلاش بچه های مسجد در کانون «شهید رحمانیان» جهرم با اجرای طرح های مختلف محرومیت زدایی

ترابفرد گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«شهید علی اکبر رحمانیان» طرح های مختلف در راستای حمایت از خانواده های کم بضاعت در ماه مبارک رمضان به اجرا در آمده است.
شناسه خبر : 1054682 تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ماه رمضان فرصتی برای خدمت به بندگان خدا به ویژه خانواده های مستمند و محروم است تا بخشی از مشکلات آنان به دست هم نوعان خود برطرف شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم افزود: برنامه های متفاوتی در طول این ماه مبارک به همت بچه های مسجد انجام شده که همگی در راستای گره گشودن از مشکلات محرومان بوده است.

 

وی بیان کرد: تهیه و توزیع غذای گرم میان محرومان از جمله برنامه های بچه های مسجد در مرکز نیکوکاری بوده که در این راستا بیش از یک هزار دست غذا توزیع شده است.

 

ترابفرد خاطرنشان کرد: از دیگر کارهای خیر و عام المنفعه اجرای طرح «ذبح قربانی» بوده که در ماه مبارک رمضان به همت بچه های مسجد تعداد سه گوسفند قربانی و گوشت آن میان خانواده های کم بضاعت تقسیم شده است.

 

وی همچنین توزیع نان صلواتی را دیگر فعالیت این کانون عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیز 700 حواله نان مهربانی میان خانواده ها توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» به اجرای طرح «کمک مومنانه» در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، تعداد 300 بسته مواد غذایی به ارزش 250 میلیون ریال تهیه شده است.

 

وی با قدردانی از تلاش خیران و نیکوکاران در اجرای این برنامه ها عنوان کرد: به لطف خداوند متعال در ماه رمضان بیش از 50 حامی برای کودکان نیازمند جذب شده است.

 

ترابفرد در پایان گفت: این کانون و مرکز نیکوکاری در طول سال آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در راستای کمک رسانی به افراد و خانواده های کم بضاعت است.

پایان پیام/ 691