آزادسازی یک زندانی جرایم غیر عمد به همت کانون زنیبیه(س) خشکرودبار
آزادسازی یک زندانی جرایم غیر عمد به همت کانون زنیبیه(س) خشکرودبار

آزادسازی یک زندانی جرایم غیر عمد به همت کانون زنیبیه(س) خشکرودبار

وحدانی گفت: یک زندانی جرائم غیر عمد به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) و با کمک خیران آزاد شد.
شناسه خبر : 1054649 تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان به همت اعضای کانون زینبیه(س) مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان جمع‌آوری و برای آزادی یک زندانی غیر عمد به خانواده‌اش تحویل داده شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار حیات‌بخشی به انسان‌ها به معنای حیات طیبه را  یک وظیفه انسانی خواند و افزود: انسان با حمایت از نیازمندان و چنین اعمالی خود به حیات طیبه و آرامش می‌رسد و به جای اینکه برای دیگران درد باشد، به درد ایشان رسیدگی می‌کند. 

 

وی با اشاره به اینکه کمک کردن به آزادی زندنیان با جرایم غیر عمد، کاری ارزشمند و مهم است و باید این امر خیرخواهانه همچنان ادامه یابد گفت: جشن گلریزان در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومان مالی به عنوان سمبل انفاق مالی در ماه ضیافت الهی به شمار می‌رود.

 

وحدانی تصریح کرد: مشارکت آحاد مختلف مردم به منظور آزادسازی محکومان جرایم غیرعمد نباید محدود به گلریزان‌ها و مناسبت‌ها باشد بلکه باید در طول سال استمرار داشته باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: کمک کردن و دستگیری از افرادی که گرفتار شدند از آموزه های دینی و از سفارشات موکد ائمه اطهار (ع) است و بفرموده قرآن کریم مومنان واقعی کسانی هستند که هرگز تردیدی به خود راه نداده اند و در کنار بذل جان، با اموال خود در راه خدا جهاد کرده‌اند.

پایان پیام/ 526