سرود سه زبانه «ریشه ظلم» به مناسبت روز جهانی قدس تولید و منتشر شد
سرود سه زبانه «ريشه ظلم» به مناسبت روز جهاني قدس توليد و منتشر شد
به همت اعضای کانون امام سجاد(ع) شهر ری؛

سرود سه زبانه «ریشه ظلم» به مناسبت روز جهانی قدس تولید و منتشر شد

سرود «ريشه ظلم» به همت کانون فرهنگي هنري امام سجاد(ع) شهر ري با اجراي گروه سرود ميثاق استان تهران به مناسبت روز قدس توليد و منتشر شد.
شناسه خبر : 27214 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس اقدامی ماندگار وتاثیرگذار در سطح ممالک اسلامی و بالاتر از آن در دیگر کشورهای جهان بود، چراکه بعد از این نامگذاری اذهان عمومی در سطح جامعه بین الملل متوجه ظلم و ستم به مردم فلسطین و غصب قدس شریف از سوی رژیم صهیونیستی شده و نسبت به آن واکنش نشان داد.
 
اکنون چهار دهه از اعلام روز جهانی قدس از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی می‌گذرد و هر سال راهپیمایی‌های با شکوه با حضور پیروان ادیان مختلف در ایران اسلامی و کشورهای دیگر برگزار می‌شود، هرچند که این حضور عظیم به دلیل شیوع کرونا در دو سال اخیر دستخوش تغییراتی شده و در قالب‌هاي دیگر نظیر تولید محتوا و فعالیت‌های مجازی نمود یافته است.
 
در این میان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به عنوان یکی از مراکز فعال در دل مساجد با هدف نشر فرهنگ مقاومت، آشنایی نسل جوان با فلسطین و گرامیداشت روز جهانی قدس اقدام به تولید سرودهای میدانی کرده است.
 
بر این اساس گروه سرود میثاق استان تهران زیر نظر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) شهرری و به سفارش ستاد فهما اقدام به تولید سرودی با محور حمایت از فلسطین و مظلومیت قدس شریف با عنوان «ریشه ظلم» کرد.
 
این سرود به سه زبان فارسی، عربی و عبری از سوی اعضای این کانون اجرا شده است و علاقه مندان می‌توانند از اینجا نسبت به دانلود این اثر هنری اقدام کنند.
 

گفتنی است عوامل تولید‌کننده این سرود عبارت اند از: کارگردان: «محمدحسین هاشمی»، آهنگساز و تنظیم کننده: «حسین موسوی»، تدوین و صدابرداری: «سعید سویزی»، ارکستر زهی: «پرهام حسینی».