نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بخش نامه ای عمل می کنند
نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بخش نامه ای عمل می کنند

نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بخش نامه ای عمل می کنند

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه گاهی در شهرها مساجد خالی از امام جماعت و منبرها خالی از خطیب هستند، گفت: نهادهای فرهنگی در استان در کف میدان نیستند، توجهی به کار میدانی ندارند، بلکه بخش نامه ای عمل می‌کنند.
شناسه خبر : 1054291 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» شامگاه پنج شنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) در آئین تجلیل از اساتید حوزه علمیه دهدشت خواستار توجه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به نیازهای حوزه‌های علمیه شد.

 

امام جمعه شهرستان کهگیلویه وضعیت تبیلغ در استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبع در شهرستان کهگیلویه را نگران کننده دانست و گفت: گاهی در شهرها می‌بینیم مساجد خالی از امام جماعت و منبرها خالی از خطیب هستند.

 

وی عدم همراهی و همکاری مردم را از علل این مشکل دانست و یادآور شد: علت دیگر این است که روحانیت در استان اهتمام جدی نسبت به مساجد ندارند.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه چرایی و دیگر علل مشکلات موجود در مساجد، تصریح کرد: نهادهای فرهنگی در استان در کف میدان نیستند، توجهی به کار میدانی ندارند، بلکه بخش نامه ای عمل می‌کنند.

 

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه در مساجد و مسجد داری مشکل وجود دارد و نهادهای فرهنگی باید در این راستا تلاش کنند، گفت: دلگرمی و قوت قلبی که نهادهای فرهنگی باید نسبت به تبلیغ داشته باشند، وجود ندارد.

پایان پیام/ 82