امام جمعه جهرم سخنران سومین شب قدر در کانون «منتظران نور»
امام جمعه جهرم سخنران سومین شب قدر در کانون «منتظران نور»

امام جمعه جهرم سخنران سومین شب قدر در کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: مراسم سومین شب قدر با سخنرانی حجت الاسلام مدبر در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم برگزار می شود.
شناسه خبر : 1053919 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۴۵

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: لیالی قدر، شب های رسیدن به خدا و استعانت از پرورگار بوده و این شب ها را باید قدر دانست و به خوبی از آن بهره برد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: با استعانت از خداوند متعال، ویژه برنامه های شب قدر در این کانون فرهنگی و هنری و با رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده است.

 

وی به جزییات مراسم احیا شب بیست و سوم ماه رمضان در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» اشاره کرد و گفت: این برنامه با قرائت دعای «جوشن کبیر» از ساعت ۱۰ شب برگزار می شود.

 

نیکجو، سخنرانی مذهبی را بخش دیگر برنامه های سومین شب قدر در این کانون فرهنگی و هنری دانست و عنوان کرد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امام جمعه جهرم از ساعت ۲۴ انجام می شود.

 

وی دیگر برنامه سومین شب از لیالی قدر را قرائت دعای «ابوحمزه ثمالی» ذکر کرد که ساعت یک بامداد با نوای حجت الاسلام «علی پوردست» امام جماعت مسجد و «مهدی شهیم» ذاکر اهلبیت (ع) به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این برنامه را الزامی دانست و اظهار کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، همراه داشتن آب، قرآن، دعا، مهر و کیسه نایلونی از توصیه های متولیان برگزاری این برنامه است.

 

پایان پیام/ 691