برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در کانون «امام صادق (ع)» جهرم
برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در کانون «امام صادق (ع)» جهرم

برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در کانون «امام صادق (ع)» جهرم

صادقی از برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«امام صادق (ع) شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1053380 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۵۵

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت امام علی (ع)، گفت: آیین شب های قدر در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» امشب همزمان با دومین شب قدر با برگزاری ویژه برنامه های مختلف برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم به برنامه های این آیین اشاره کرد و افزود: قرائت قرآن، مناجات دعای «ابوحمزه ثمالی»، دعای «جوشن کبیر»، سخنرانی و دعای قرآنی از جمله برنامه های این برنامه است.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه، حجت الاسلام رمضانی، امام جماعت مسجد، به سخنرانی می پردازد، عنوان کرد: همچنین این برنامه با مرثیه سرایی و مناجات خوانی ذاکرین اهل بیت (ع) ادامه پیدا می کند.

 

صادقی زمان برگزاری آیین شب های قدر در این کانون فرهنگی و هنری را از ساعت 23 اعلام کرد و گفت: نظیر چنین برنامه هایی نیز در شب بیست و سوم ماه رمضان همزمان با سومین شب قدر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم در پایان با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط حاضران در این برنامه ها، تصریح کرد: ویژه برنامه های شب قدر به سبب رعایت شیوه نامه ها، در فضای باز این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691