مراسم شب‌های قدر در مساجد موعد توبه و دعا برای رهایی از بحران کرونا باشد
مراسم شب‌های قدر در مساجد موعد توبه و دعا برای رهایی از بحران کرونا باشد

مراسم شب‌های قدر در مساجد موعد توبه و دعا برای رهایی از بحران کرونا باشد

حجتالاسلام مطلبی تاکید کرد: مراسم شب‌های قدر در مساجد باید به موعد توبه و استغفار به درگاه خداوند مهربان برای رهایی از شر بلای فراگیر کرونا باشد.
شناسه خبر : 1053248 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

حجت الاسلام والمسلمین «محمد مطلبی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم شب های قدر با همکاری و تلاش بچه های مسجد حضرت حجت (عج) در این مسجد برگزار می شود، اظهار کرد: مسجدی ها با حساسیت و دقت کافی بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت دارند و همین وضعیت در مسجد حضرت حجت (عج) وجود دارد.

 

امام جماعت مسجد حضرت حجت (عج) افزود: مراسم شب های قدر مساجد باید به موعد توبه و استغفار به درگاه خداوند مهربان برای رهایی از شر بلای فراگیر کرونا تبدیل شود.

 

وی اضافه کرد: کار دیگری که باید در اولویت مساجد در شب های قدر باشد دعا برای موفقیت نظام در برگزاری انتخابات خردادماه باشد چرا که دشمنان تلاش مضاعفی هم برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات دارند و هم تلاش می کنند تا روند انتخابات را به شکلی مهندسی کنند تا مردم در اصل حضور خود در انتخابات شک‌ و تردید کنند به طوری که گویا حضورشان در انتخابات هیچ اثری ندارد.

 

مطلبی در ادامه با بیان اینکه شب های قدر همچنین فرصتی برای مساجد است تا کمک های مردمی لازم برای ادامه اجرای رزمایش مواسات و همدلی را جمع آوری کنند، گفت: حضرت امیرالمومنین (ع) خدمت به نیازمندان و دستگیری از ایتام را جزو صفات متقین معرفی کردند بنابراین سوگواران آن امام معصوم و امام شب زنده داران باید با الگو گرفتن از مولای متقیان در هر حالی به فکر محرومان باشند که قطعا در شرایط خاص کشور در پی شیوع ویروس کرونا این موضوع بسیار مهم تر است.

 

پایان پیام/ 397