فراخوان مشارکت‌ مردمی در طرح «فرزندان غدیر»
فراخوان مشارکت‌ مردمی در طرح «فرزندان غدیر»

فراخوان مشارکت‌ مردمی در طرح «فرزندان غدیر»

فراخوان مشارکت‌های مردمی در اجرای طرح «فرزندان غدیر (حمایت از درمان زوج های نابارور)» از سوی کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها اعلام شد.
شناسه خبر : 1053245 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، طرح «فرزندان غدیر (حمایت از درمان زوج های نابارور)» به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله علیها و همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا در حال اجرا است.

 

با توجه به اینکه این طرح با نیات کاملا خیرانه اجرا می شو و نیز به دلیل هزینه های بالای این درمان ها، همراهی خیران نیک اندیش در این راستا ضرورت دارد.

 

از این رو، از علاقمندان به ازدیاد محبان امیرالمومنین(ع) درخواست می شود هدایای خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۰۱۰ یا شماره حساب : ۲۳۱۰۳۵۳۰۵۴ یا شماره شبا: IR ۸۲۰۱ ۸۰۰۰ ۰۰۰۰ ۰۰۲۳ ۱۰۳۵ ۳۰۵۴

بانک تجارت به نام کانون فرهنگی حضرت خدیجه علیهاالسلام واریز کنند.

 

پس از واریز پیامک مربوط به فرزندان غدیر به شماره ۰۹۱۲۷۵۲۲۶۹۰ ارسال شود.

 

گفتنی است، به‌منظور اجرای این طرح، فراخوان عمومی در برنامه تلویزیونی «سمت خدا» اعلام شد و در طول 24 ساعت، 45 هزار زوج ثبت‌نام کردند، از میان آنها در مرحله اول 5678 زوج انتخاب و به گروه‌های هزار نفره تقسیم شدند؛ نخستین گروه از این افراد پیش از عید نوروز تحت درمان‌های ناباروری قرار گرفتند و در سال 1400 دیگر گروه‌ها نیز از این خدمات درمانی خیرانه بهره‌مند می‌شوند.

پایان پیام/ 9