برگزاری ویژه برنامه های لیالی قدر در کانون «الزهرا (س)» جهرم
برگزاری ویژه برنامه های لیالی قدر در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری ویژه برنامه های لیالی قدر در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: ویژه برنامه لیالی قدر با قرائت دعای «جوشن کبیر»، «ابوحمزه ثمالی» و سخنرانی مذهبی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.
شناسه خبر : 1053201 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) گفت: ویژه برنامه شب های قدر در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» که از شب نوزدهم آغاز شده در شب بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به محتوای این برنامه ها، افزود: برنامه های شب قدر در این کانون در سه بخش قرائت «جوشن کبیر»، سخنرانی مذهبی و قرائت دعای «ابوحمزه ثمالی» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه دعای «جوشن کبیر» از ساعت 23 در این کانون قرائت می شود، عنوان کرد: همچنین سخنرانی مذهبی از ساعت یک بامداد و با سخنرانی حجت الاسلام عرفایی در شب بیست و یکم ماه رمضان و حجت الاسلام فتاحی در شب بیست و سوم انجام می شود.

 

حضوری با اشاره به اینکه قرائت دعای «ابوحمزه ثمالی» نیز از ساعت یک و 45 دقیقه بامداد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: قرائت این دعا در دومین شب قدر به وسیله «منصور میمنه» و در سومین شب قدر نیز به وسیله «فرشید میرزایی» از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های شب قدر در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از ساعت 23 آغاز می شود، گفت: این ویژه برنامه ها به همت و همکاری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با دعوت از اهالی مسجد و شهروندان برای شرکت در ویژه برنامه های شب قدر در این کانون فرهنگی و هنری، عنوان کرد: از شرکت کنندگان در این برنامه ها تقاضا داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در این لیالی قدر حضور پیدا کنند.

پایان پیام/ 691