ویژه مراسم شب قدر در گلزار شهدای شنبه‌بازار برگزار می‌شود
ویژه مراسم شب قدر در گلزار شهدای شنبه‌بازار برگزار می‌شود

ویژه مراسم شب قدر در گلزار شهدای شنبه‌بازار برگزار می‌شود

پورمحسن گفت: ویژه مراسم شب قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزار شهدای شنبه‌بازار برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1053207 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۸

«علی پورمحسن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تسلیت سالروز شهادت امام علی(ع) اظهار کرد: مراسم شب‌ قدر در گلزار 14 شهید والامقام شنبه بازار برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد ولیعصر(عج) شنبه بازار فومن با اشاره به اینکه این مراسم روز دوشنبه(13 اردیبهشت) ساعت 22 آغاز می‌شود افزود: سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، زیرات عاشورا، قرآن به سر و مداحی از جمله برنامه‌های این برنامه است.

 

وی گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام نوروزیان و مداح مهدی اخوان است که دعای جوشن کبیر توسط حسین دلشاد و مهدی مهروز قرائت می‌شود.

 

پورمحسن با اشاره به اینکه کلیه برنامه‌های این کانون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است تصریح کرد: به عموم مردم اطلاع داده شده تا برای حضور در مراسم حتما با ماسک وارد شوند و با خود کتاب ادعیه، مهر و جانماز و ... به همراه داشته باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد ولیعصر(عج) شنبه‌بازار فومن با بیان اینکه در شب قدر خداوند متعال لطف و عنایتش را در حق بشر به حد اعلی رساند و قرآن کریم را برای تأمین سعادت انسان به عنوان نسخه حیاتبخش عملی او نازل کرد خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در بیان اهمیت این موضوع می‌فرمایند: «در ماه مبارک رمضان قضیه‌ای اتفاق افتاد که ابعاد و ماهیت آن تا ابد برای امثال ما در ابهام مانده است و آن نزول قرآن است، نزول قرآن بر قلب رسول الله (ص) در لیلة القدر».

پایان پیام/ 526