رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مساجد استان زنجان به مناسبت لیالی قدر
رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مساجد استان زنجان به مناسبت لیالی قدر

رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مساجد استان زنجان به مناسبت لیالی قدر

به مناسبت لیالی قدر، در کنار برگزاری مراسم شب های احیاء، کمک های مومنانه مردم روزه دار و اصحاب مسجد زنجان در بین نیازمندان توزیع می شود.
شناسه خبر : 1053116 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با ماه مهربانی و در اولین شب قدر  50 بسته معیشتی توسط بچه های مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک امیرکبیر زنجان دربین نیازمندان توزیع شد.

 

بسته های معیشتی شامل اقلام قند، تن ماهی، سویا، بسته چای، ۵کیلوبرنج، ۲عدد روغن، یک عدد رب، نیم کیلوگوشت، عدس، لوبیا، نخود، ۲ عدد ماکارونی، شکر، زولبیا و بامیه، نون چایی و صابون به ارزش هر بسته 500 هزار تومان بود.

یکی دیگر از طرح های مستمر در مساجد استان زنجان اجرای طرح شهید سلیمانی  با همکاری شبکه بهداشت برای کنترل ویروس کرونا است که مرحله دوم طرح شهید سلیمانی غربالگری و پایش سلامت بصورت تماس روزانه است که به همت بچه های مسجد ثامن الائمه زنجان انجام می شود.

 

این مسجد تهیه اقلام جهیزیه به نوعروسان خانواده های نیازمند را نیز در راس کارهای خود دارند و به مناسبت ماه مبارک رمضان یک سرویس جهیزیه در اختیار یک خانواده نیازمند قرار دادند

همچنین محفل انس با قرآن کریم در قالب جزء خوانی قرآن کریم با حضور روزه داران و اصحاب مسجد قمر بنی هاشم زنجان در طول ماه مبارک رمضان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

در مسجد قمربنی هاشم زنجان، علاوه بر محافل قرآنی، مراسم شب احیای لیالی قدر، با حضور روزه داران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

در مسجد امام حسین(ع) گلشهر زنجان نیز بسته های معیشتی برای توزیع در بین نیازمندان به همت بچه های این مسجد تهیه و توزیع می شود.

 

در این مسجد نیز علاوه بر محافل قرآنی، شب های احیاء لیالی قدر با حضور عموم مردم و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 73