مراسم معنوی نخستین شب قدر در سنگ‌بست برگزار شد
مراسم معنوی نخستین شب قدر در سنگ‌بست برگزار شد

مراسم معنوی نخستین شب قدر در سنگ‌بست برگزار شد

سوات‌پور گفت: مراسم معنوی نخستین شب قدر در مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ‌بست ماسال برگزار شد.
شناسه خبر : 1052930 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۲۱

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: مراسم معنوی نخستین شب قدر همزمان با ضربت خوردن حضرت علی (ع) با رعایت شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ‌بست ماسال افزود: مردم با وجود شیوع این بیماری ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور در مساجد و عده‌ای نیز به صورت آنلاین در این مراسم شرکت کردند و به راز و نیاز با خدای خود پرداختند.

 

وی گفت: در این مسجد، پروتکل‌های اعلامی ‌از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت کامل رعایت شد و استفاده از وسایل شخصی از جمله جانماز و کتب ادعیه نیز مورد تاکید قرار ‌گرفت.

 

 

سوات‌پور تصریح کرد: سخنرانی، قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، زیارت عاشورا، قرآن به سر و نوحه‌خوانی و مناجات خوانی از جمله برنامه‌های مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ‌بست ماسال خاطرنشان کرد: در شب نوزدهم ماه رمضان مردم ماسال برای تمامی مردم جهان به ویژه برای ملت ایران دست دعا بلند کرده و از خداوند طلب رحمت و بخشش کرده و رفع مشکلات به خصوص دفع بیماری کرونا را از بلاد اسلامی خواستار شدند.

پایان پیام/ 526