اعلام آمادگی وزارت ارتباطات برای همکاری در مهرواره محله همدل
اعلام آمادگی وزارت ارتباطات برای همکاری در مهرواره محله همدل

اعلام آمادگی وزارت ارتباطات برای همکاری در مهرواره محله همدل

معاون وزیر ارتباطات با اعلام آمادگی برای همکاری در طرح مهرواره محله همدل، گفت: در این راستا می‌توانیم با رایزنی با اپراتورها بسته‌های رایگان اینترنت را در اختیار شرکت کنندگان در این طرح قرار دهیم.
شناسه خبر : 1052730 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۶

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: سجاد بنابی، معاون وزیر ارتباطات در دیدار با حجت الاسلام میر محمدیان قائم مقام معاون فرهنگی سازمان تبلیغات و مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره حمایت های وزارت ارتباطات از برنامه های فرهنگی گفت: ما می توانیم برای کمک به انجام بهتر برنامه های بنیاد از ظرفیت های وزارت ارتباطات استفاده کنیم.

 

معاون وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات آماده است در طرح مهرواره همدل با بنیاد هدایت همکاری داشته باشد و در این راستا می توانیم با رایزنی با اپراتورها بسته های رایگان اینترنت را در اختیار شرکت کنندگان در این طرح قرار دهیم.

 

وی با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره از سوی بنیاد هدایت بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات پیش آمده در خط تلفن این مرکز مشاوره را حل کنیم و گامی در مسیر حل مشکلات امامان محله برداریم.

 

حجت الاسلام میرمحمدیان نیز در این جلسه به تبیین فعالیت های بنیاد هدایت پرداخت و گفت: ما در بنیاد هدایت به دنبال این هستیم که امامان جماعتی که در مساجد مستقر هستند امام محله خود باشند و به جای اینکه فقط فعالیت های عبادی انجام دهند، وارد فعالیت های اجرایی در حوزه های مختلف در محله خود شوند.

 

مدیرعامل بنیاد هدایت تاکید کرد: یکی از روش های ما برای ارتقاء سطح امامان محله راه اندازی یک مرکز مشاوره است و هر یک از این طلاب برای حل مسائل محله از این مرکز مشاوره بهره بگیرند.

 

وی با اشاره به طرح مهرواره محله همدل بیان کرد: با توجه به حجم بالای اخبار منفی، ما بر آن شدیم تا خبر خوب تولید کنیم به همین منظور طرح محله همدل کلید خورد و در قالب آن هر کسی می تواند در محله خودش یک یا چند مسأله را شناسایی و راه حل آن ها را ارائه کند. این کار در قالب یک مسابقه ملی شکل می گیرد و تا کنون هشت هزار محله ثبت نام کرده اند.

 

پایان پیام/ 9