۱۴۰بسته معیشتی به همت کانون امام علی(ع) ساری بین نیازمندان توزیع شد
۱۴۰بسته معیشتی به همت کانون امام علی(ع) ساری بین نیازمندان توزیع شد

۱۴۰بسته معیشتی به همت کانون امام علی(ع) ساری بین نیازمندان توزیع شد

نیرین از توزیع۱۴۰بسته معیشتی بین نیازمندان ساروی خبر داد و گفت: نوزدهمین مرحله از توزیع احسان کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) ساری متبرک به نام ۱۳شهید مدافع حرم«شهدای خان طومان» بوده است.
شناسه خبر : 1052421 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۳

«محمدعلی نیرین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و در آستانه لیالی قدر در ماه نزول قرآن با تأسی از مولی الموحدین مولای متقیان حیدر کرار علی بن ابیطالب (علیه السلام) و در اردیبهشت مقاومت شهدای خان طومان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهرستان ساری با همکاری صمیمانه خیریه 110، پایگاه های مقاومت سردار شهید «عباس شیراوژن» و پایگاه محبین اهل بیت (ع) و گروه جهادی شهید «عباسعلی نیرین» نوزدهمین مرحله از توزیع احسان را به اجرا درآورد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری با بیان اینکه این طرح با هدف نشاندن لبخند بر روی ماه 140خانواده تحت پوشش خیریه110 در دستور کار قرار گرفت، یادآورشد: خیریه 110 زیر نظر کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری فعالیت می کند و تلاش دارد با همکاری خیرین و خانواده‌های معظم شهدا و مردم خیرخواه به رفع مشکلات نیازمندان بپردازد.

 

وی با بیان اینکه این کانون به لطف پروردگار رزاق و با یاری مردم شریف و مهربان و قهرمانان واقعی عرصه همدلی و دستگیری از نیازمندان، توانست مجری نوزدهمین مرحله توزیع احسان باشد، افزود: خیریه 110 با کار میدانی و درک صحیح از وضعیت بغرنج مشیتی همنوعان با سازماندهی و ساماندهی مناسب ضمن جمع آوری کمک‌های مومنانه از دستان کریمانه خیرین و تبدیل آن و سایه تبدیل آن به بسته های غذایی، خانوارهای نیازمند را مورد چتر حمایتی خود قرار داده تا بدین وسیله بتواند گره کوچکی از مشکلات عدیده آنها بگشاید.

نیرین بیان کرد: مانند همیشه خانواده های معظم شهدا و جانبازان با حضور میدانی خود در این صحنه کمک های وافری را در پیشبرد این هداف مقدس داشته اند.

 

وی ادامه داد: در این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی سردار «حمیدرضا رستمیان» از یادگاران دوران دفاع مقدس با بیان یاد، خاطره و دلاورمردی های شهدای خان طومان و نقش بسزای این شهدا در زانو در آوردن مزدوران استکبار جهانی در منطقه این عمل خداپسندانه را استمرار راه شهدا خطاب نمود و از تمامی دست اندرکاران این امر تقدیر و تشکر کرد.

 

نیرین اضافه کرد: همچنین حجت الاسلام رضاپور روحانی خیریه 110نیز در سخنانی کوتاه به تشریح ابعاد مختلف کار نیک در جامعه و توصیه به دعوت همگان برای تبلور یک همدلی بزرگ پرداخت.

وی اظهار کرد: حضور صمیمانه فرمانده های پایگاه مقاومت سردار شهید عباس شیراوژن، قرارگاه جهادی شهید نیرین و فرمانده پایگاه بسیج خواهران محبین اهل بیت(ع) در مراحل مختلف و تسهیل در انجام کارها قابل ذکر و تحسین می باشد.

نیرین گفت:این مرحله از توزیع احسان موفق به پوشش حمایتی 140خانواده با بسته های حمایتی شامل: برنج، گوشت، تخم مرغ، رب، ماکارونی، قند، چای، پنیر، نخود و لوبیا، عدس، پیاز، حلوا شکری، سیب زمینی، مرغ و... شده ایم.

 

وی با بیان اینکه این بسته های معیشتی با همت عالی رابطین با حفظ کرامت خانواده های تحت پوشش به دستشان رسید، اذعان کرد: با توجه به نزدیکی مرحله نوزدهم با مرحله هجدهم، جا دارد از همدلی و همراهی یکایک عزیزان و سروران گرامی از زن و مرد که دست یاری طلب ما را فشردند و آن را بی‌پاسخ نگذاشتند کمال تقدیر و تشکر داشته باشیم و در برابر این همه بزرگواری و مهربانی سر سجده به آستان رب العالمین فرود آوریم و از ایرانی بودن خود ببالیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری یادآورشد: ارزش ریالی این بسته‌ها در مجموع ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

پایان پیام/ 286