پرده برداری از تصاویر شهدا و علما به همت کانون زینبیه نکا
پرده برداری از تصاویر شهدا و علما به همت کانون زینبیه نکا

پرده برداری از تصاویر شهدا و علما به همت کانون زینبیه نکا

باقری از نصب و پرده برداری از تصاویر شهدا و علما و شهدای مدافع حرم به همت کانون زینبیه نکا خبر داد و گفت: این کار با هدف نهادینه کردن ارزش های دفاع مقدس و شهدا در جامعه و در بین نسل جدید اجرایی شد .
شناسه خبر : 1052161 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۵۶

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: به منظور پاسداشت شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و علمای گرانقدر و تجلیل از رشادت ها و دلاورمردی های این عزیزان، اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد زینبیه نکا در یک اقدام زیبا و درخور تمثال شهدای این مسجد را در کانون نصب کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا افزود: امروز دشمن در صدد ایجاد یأس و ناامیدی در درون نظام است و تلاش ما برای نهادینه کردن ارزش های باید بیش از پیش باشد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در کانون‌ مسجد زینبیه نکا منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود و تلاش داریم تا از بستر فضای مجازی بیشتر از قبل استفاده شود.

 

به گفته باقری، نصب و پرده برداری از تصاویر شهدا و علما و شهد ای مدافع حرم به همت کانون زینبیه نکا اجرایی شد تا در ادامه راه شهدا و علما ثابت قدم باشیم.

 مدیر مسئول کانون زینبیه نکا یادآور شد: تداوم فعالیت های قرآنی و دینی ماه رمضان در بستر فضای مجازی از برنامه های مهمی است که با استفاده از توانجوانان انجام می شود تا همچون همیشه در اجرای برنامه های قرآنی و دینی رمضان ثابت قدم باشیم.

وی تصریح کرد: دشمنان برای ایجاد عملیات روانی و تضعیف نظام با حربه‌های سیاسی، فرهنگی و تحریم اقتصادی با تمام توان وارد عمل شده‌اند اما ایستادگی ملت در برابر همۀ این توطئه‌ها، نقشه‌های شوم آنان را خنثی می‌کند و بچه مسجدی ها بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با برنامه های دشمنان در میدان حاضرند.

پایان پیام/ 175