۱۵۰ پرس غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا تهیه و توزیع شد
۱۵۰ پرس غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا تهیه و توزیع شد

۱۵۰ پرس غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا تهیه و توزیع شد

چادرنشین گفت: همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) ۱۵۰ پرس غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا بین نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 1051934 تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

«مجتبی چادرنشین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: مشارکت اعضای کانون امام علی(ع) نکا در لبیک به ندای رهبری و رزمایش مواسات چشمگیر و بی نظیر است و تلاش داریم تا در دستگیری از نیامندان بیش از گذشته فعالیت کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: کمک های مومنانه و توزیع غذای گرم در راستای فرامین رهبری و رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار از سوی کانون فرهنگی هنری مسجد است و تلاش داریم تا قطع زنجیره ویروس کرونا در کنار مردم و نیازمندان باشیم.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی دوچندان زندگی اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان را تحت تاثیر قرار داده است، خاطر نشان کرد: از یکسال گذشته تاکنون، تمرین سخاوت و بخشش و احسان بوده است و امیدواریم کمک خیران و مردم بیش از پیش شامل حال نیازمندان شود.

 

چادرنشین گفت: همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) 150 پرس غذای گرم به همت کانون امام علی(ع) نکا بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: از یکسال گذشته تاکنون پک بهداشتی شامل مواد شوینده از قبیل مایع دست و صابون، پودر رختشویی و شامپو و مواد ضد عفونی کننده و نان رایگان نیز بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا در همه برنامه های ابلاغی و خلاقانه پیش قدم است و اعضای این کانون برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

پایان پیام/ 175