تشریح فعالیت های ستاد کانون های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در زلزله سی سخت
تشریح فعالیت های ستاد کانون های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در زلزله سی سخت

تشریح فعالیت های ستاد کانون های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در زلزله سی سخت

امیرپور گفت: با رایزنی های صورت گرفته از طرف استان با موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا یک دستگاه نانوایی سیار جهت خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت در این شهر مستقر شد.
شناسه خبر : 1051858 تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امیر امیرپور» در آئین تجلیل از برگزیدگان طرح ملی «ایران قوی» در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از وقوع زلزله کانون های فرهنگی و هنری مساجد نخستین گروهی بودند که با بازدید میدانی، کمبودها در این شهر را رصد کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مقداد یاسوج اظهار کرد: با رایزنی های صورت گرفته از طرف استان با موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا یک دستگاه نانوایی سیار جهت خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت در این شهر مستقر شد.

 

وی با بیان اینکه 336 هزار قرص نام توسط این نانوایی پخت و بین مردم زلزله زده سی سخت توزیع شد، ادامه داد: استقرار این نانوایی به محلی برای جمع آوری و همچنین توزیع ارزاق بین مردم تبدیل شد.

 

امیرپور یادآور شد: چهار هزار بسته گوشت قرمز با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم تهیه و بین اهالی شهر سی سخت و تعدادی از روستاهای اطراف توزیع شد.

مسئول کانون معین و رابط با موسسه حضرت خدیجه (س) توزیع 400 تخته پتو، 100 عدد پیک نیک، 400 دستگاه هیتر برقی و حدود 400 جفت کفش را از دیگر فعالیت های کانون های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان زلزله زده دنا اعلام کرد.

 

وی گفت: در طرح «فرزندان غدیر» 317 نفر معرفی شدند و به هر نفر 10 میلیون کمک بلاعوض و به هرکدام تا سقف حدود 50 میلیون تومان وام پرداخت شد.

 

گفتنی است در این آئین با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از  «امیر امیرپور»، مسئول کانون معین و رابط با موسسه حضرت خدیجه (س) با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

پایان پیام/ 82