برنامه های کانون معرفت نکا طبق دستور العمل ستاد کرونا اجرایی می شود
برنامه های کانون معرفت نکا طبق دستور العمل ستاد کرونا اجرایی می شود

برنامه های کانون معرفت نکا طبق دستور العمل ستاد کرونا اجرایی می شود

لایینی گفت: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان کانون‌ فرهنگی هنری معرفت نکا منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1051653 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

«باقر لائینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: رمضان ماه نیایش و قرآن و دعاست و نمی توان این برنامه ها را از رمضان جدا کرد و برگزاری جلسات قرآنی و همچنین کرسی‌های تلاوت خانگی از جمله برنامه‌هایی است که برای ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده و با قوت اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد النبی شهرستان نکا افزود: برگزاری نماز جماعت، سخنرانی و شرح احکام از جمله برنامه های مهم ما در طول ماه رمضان امسال در کنار اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در قالب فضای مجازی است.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه های دینی و فرهنگی کانون معرفت نکا در طول ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی برای علاقه‌مندان به این عرصه اجرا و پخش می‌شود.

 

لایینی گفت: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان کانون‌ فرهنگی هنری معرفت نکا منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و مشکلی در اجرای برنامه ها نداریم.

 

وی یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال98 تاکنون، توزیع بسته های معیشتی به طور مداوم در دستور کار کانون معرفت نکاست و همچنان استمرار دارد و  در کنار توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی از سال گذشته تاکنون، توزیع بسته های لوازم التحریر هم از شروع سال تحصیلی در دستور کار کانون معرفت نکا قرار گرفته است.

پایان پیام/ 175