برگزاری کلاس آموزش احکام ویژه نوجوانان عضو کانون «جامع الزهرا (س)» در ماه رمضان
برگزاری کلاس آموزش احکام ویژه نوجوانان عضو کانون «جامع الزهرا (س)» در ماه رمضان

برگزاری کلاس آموزش احکام ویژه نوجوانان عضو کانون «جامع الزهرا (س)» در ماه رمضان

اکبری از برگزاری کلاس آموزش احکام شرعی ویژه نوجوانان عضو کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» در طول ماه رمضان خبر داد.
شناسه خبر : 1050981 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۴

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آغاز ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای فراگیری احکام و مسائل شرعی بچه های مسجد است که بخشی از وظایفی را که همزمان با سن تکلیف بر عهده دارند فرا گرفته و در زندگی خود آن را به کار گیرند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»، افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری در طول ماه رمضان با حضور در مسجد دور هم جمع می شوند تا از فرصت معنویت این ماه مبارک استفاده کرده و احکام شرعی مورد نیاز خود را فرا بگیرند.

 

وی بیان کرد: کلاس های احکام در کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» ویژه گروه سنی نوجوانان است و تعداد 20 نفر از بچه های مسجد در این کلاس شرکت می کنند.

 

اکبری با اشاره به زمان برگزاری این کلاس ها، عنوان کرد: برگزاری کلاس احکام در این کانون فرهنگی و هنری روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته و از ساعت 5 و نیم تا 6 و نیم عصر با تدریس حجت الاسلام رستاد انجام می شود.

 

وی با اشاره به عناوین و سرفصل های کلاس ها نیز گفت: در برگزاری کلاس ها، عناوینی همچون احکام روزه داری، احکام نجاسات، احکام نماز و... که مورد نیاز نوجوانان است به آنها آموزش داده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»، عنوان کرد: یادگیری احکام و مسائل شرعی از جمله نیازهای یک نوجوان مسجدی است تا با رعایت آن بتواند مسیر بندگی خدا را هر چه بهتر انجام دهد.

 

اکبری در پایان از حضور و استقبال پرشور نوجوانان مسجدی در برنامه های این کانون فرهنگی و هنری به ویژه کلاس های احکام در راستای فراگیری احکام الهی قدردانی کرد.

 

پایان پیام/ 691