برگزاری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون
برگزاری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» همزمان با ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.
شناسه خبر : 1049481 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: ماه مبارک رمضان سال جاری، مقارن با روزهایی شده است که به دلیل محدودیت‌های کرونایی بیشتر در منزل و در کنار خانواده هستیم.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون از برگزاری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» همزمان با ماه مبارک رمضان به همت این کانون خبر داد، افزود: این مسابقه در مسیر ترویج فرهنگ کتابخوانی و به ‌منظور افزایش سرانه مطالعه و افزودن کتاب به سبد خانوار برای ارتقای سطح علم و آگاهی عمومی و همچنین گسترش معارف نورانی نماز در جامعه اجرا می‌شود.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» فرصت خوبی برای کتابخوانی دسته ‌جمعی در ماه مهمانی پروردگار است که با محوریت کتاب «نماز و روزه راهی به سوی معبود» نوشته «محسن سعیدیان» طراحی شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون ضمن معرفی منبع مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» خاطر نشان کرد: این کتاب دارای 2 بخش است که در بخش نخست کتاب، مطالبی درباره‌ اهمیت پایبندی به نماز همچون آداب و ارکان نماز، اثرات آن و فضلیت‌های نماز اول وقت بیان می‌ شود و در بخش دوم به فضیلت ‌های ماه رمضان و روزه، اثرات روزه‌ داری و آداب آن بر اساس روایات و احادیث اشاره شده است.

شفیعی، هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی بیشتر اعضای کانون با معارف اسلامی در ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون در این مسابقه می توانند با مراجعه به کانال اطلاع رسانی کانون، نسخه بارگذاری شده كتاب «به سوی نور» را مطالعه و پاسخ صحیح سئوالات طراحی شده را به صورت یک عدد 12 رقمی حداکثر تا 22 اردیبهشت ماه 1400 به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند.

وی در پایان گفت: به 14 نفر از شرکت کنندگان که بیشترین امتیاز را کسب کنند، جوایز نفیسی در عید سعید فطر به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

پایان پیام/ 130